"" voor mij - voor jou: het begon met lapjes kopen

maandag 9 juni 2014

het begon met lapjes kopen


Deze mooie lapjes kocht ik bij de Quilthoeve (wat een leuke winkel).
rozenlapjes-s

rozenlapjes-1

Later vond ik in de tas een leuke verrassing:
van-de-quiltwinkel

een mooi stitcherypatroon
En omdat de lapjes nog even blijven liggen ga ik het patroon borduren.
stitcherie 


In de winkel had ik ook leuke ideeën opgedaan.
Dus dit is het uiteindelijk geworden
textielschilderij

groetjes van imke

Pin It!

7 opmerkingen:

Betsy zei

Mooi, in die blauwe kleur! De afwerking vind ik perfect.
Nu wordt ik heel benieuwd wat je van de mooie lapjes gaat maken...

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Angélique zei

Wat een leuk schilderijtje!

kreamade zei

Mooi! Gr. Hennie

kreamade zei

Mooi! Gr. Hennie

Truus zei

Wat een mooie stofjes heb je gekocht Imke! Helaas ligt Naaldwijk voor mij aan de andere kant van Nederland.Je Stitcherie is leuk geworden met de hartjes erbij en mooie kleur blauw.
Ook ideeen opgedaan voor een quilt???
Succes en gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Rita Janssen zei

Da's leuk, als extra een tof stitcherypatroontje erbij! En wat heb je er een mooi schilderijtje van gemaakt, een goed ideetje om te onthouden!
Dankjewel om het te delen!
Grtjes, rita.

Liane zei

Wat leuk Imke! Neem je het woensdag mee??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...