"" voor mij - voor jou: ik denk dat dit leuk gaat worden….

donderdag 8 mei 2014

ik denk dat dit leuk gaat worden….

maar ik kan nog niet veel laten zien, het is het begin van een werk in uitvoering.
borduurtje-1
 ik had zin om weer eens wat te borduren en ik zocht inspiratie op internet. Daar kwam ik iets heel leuks tegen, iets met mogelijkheden ☺. 
borduurtje-2
 Ik hoop dat ik het volgende week af heb, dan laat ik ook de link naar het gratis (personal use) patroon zien.
tuin
 lekker borduren in het zonnetje in mijn fijne schommelstoel, kopje thee erbij en een stuk appeltaart, wat wil een mens nog meer…..

tuin2
 de pindakaaspot hangt nog aan de paal, de hele winter er geen vogel bij gezien en nu vliegen ze af en aan, af en toe is het gewoon geruzie met een hoop kabaal wie er aan de beurt is voor een lekker
hapje…
tuin3

groetjes van
Evelyn

Pin It!

6 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Dat van die pindakaaspot herken ik. Hier ook de hele winter geen vogel te zien. En onlangs hebben ze hem ontdekt. Vanuit minstens drie richtingen vliegen ze af en aan. Vooral 's avond na 7 uur. Hij hangt dicht bij de tuindeur. Vanaf de bank heb ik dan een super zicht op de drukte.

Gave schommelstoel trouwens, kun je me vertellen waar je die vandaan hebt?

Willy zei

Heerlijk plekkie!!

joke zei

Wat die pindakaaspot betreft, ze moeten nu hun jonkies voeren natuurlijk dus zoeken ze meer voer, maar volgens mij mag je juist daarom nu geen pinda's meer buiten hangen. Slecht voor jonkies schijnt. Je hebt daar inderdaad een heel lekker borduurplekje. Ik ben ok weer helemaal aan het borduren geslagen. Het zit in de lucht denk ik want ik hoor het om me heen (virtueel gezien dan) steeds meer.

Rita Janssen zei

Wat een gezellig plekje om te zitten in een hele handige schommelstoel! Heel benieuwd naar je nieuwe borduurprojectje. Geniet nog van het goede weer en de vogeltjes in je tuin.
Grtjes, rita.

Anoniem zei

Wat een groen paradijsje heb je daar met een zalige schommelstoel!!!
Ben ook meer op de borduurtoer gegaan-heerlijk ontspannend.
Dit wordt een vierkant-mmmm een biscornu met aida van de Ac...???
Veel borduurplezier!
groetjes,Truus uit Drenthe

vee zei

ik moet ook niet meer hebben....onze tuin is nog te "kaal" naar mijn zin....krijg zo goesting om allerlei struiken en bomen aan te planten om ook zo'n plekje te creeren :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...