"" voor mij - voor jou: hangertjes

maandag 7 april 2014

hangertjes


Het begon zo:
Ik kocht dit lekkers bij de supermarkt

paturain
En dan heb je de volgende dag dit

mal
Dat gooi je toch niet weg?
Daar kan ik toch wel iets mee?
Ja hoor en ik rommel wat in laden en dozen

In elk holletje druk ik een bolletje (lichtgewicht)klei

hanger-1

 de volgende dag zijn de ovaaltjes klaar voor de volgende fase

hanger-2

En waar gaan ze dan hangen, die hangertjes?
Aan een ketting

hanger-3

Of aan een cadeau
hanger-4

En de rest gaat in de voorraaddoos.

groetjes van imke














Pin It!

13 opmerkingen:

Es zei

Ik ga gelijk de plasticzak op de kop doen, ik kocht ze namelijk vrijdag en...gooide de verpakking dus netjes bij het plastic. Wat een ontzettend leuk idee!
X Es

Angélique zei

Leuk! Ziet er helemaal chique uit :-)

marmarel zei

Superleuk idee!
Groetjes, Marijke

crochetcookingandmore zei

Wat een idee!!

Goudhaartje zei

Wat een leuk en mooi ideetje!!
En ook je ketting is prachtig...
X Nana

Rita Janssen zei

Hoe kom je er steeds weer op? Dit is weer ontzettend leuk gevonden!
Grtjes, rita.

feltfree på Åsly zei

Wat een leuk idee. Geweldig zeg, een om te onthouden

Marleen Derweduwen zei

Binnenkort zal ik ook zo'n verpakking in huis hebben:)
Tof gevonden en creatief bruikbaar.
Nog even vermelden dat je de koptische binding nu wel heel vlot in de vingers hebt.

Bernardine zei

Vind-ik-leuk :-)
en de kaasjes kende ik ook nog niet.

Anneke zei

Heel leuk!

Zaanse Zolder zei

Dat doe je goed zeg !! Ik lees dat Es ondersteboven in de vuilnisbak hangt hahahahaha, het is dan ook een top-idee!

Dymphie zei

Slim! En met prachtig resultaat.

Liane zei

Wat een leuk idee Imke!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...