"" voor mij - voor jou: een hartje in een ringetje

donderdag 6 februari 2014

een hartje in een ringetje

Het houdt maar niet op met die hartjes van ons…nog heel even, nog een paar hartjesberichten….en dan weer over naar andere onderwerpen.
Maar vandaag nog een leuke (vinden wij, tenminste..).


hartje-in-ring-1


hartje-in-ring-2 

hartje-in-ring-3


Een tijdje geleden maakte ik al deze:


hartje-in-ring-5 


hartje-in-ring-4


En wat had ik daar voor nodig?
Ringetjes natuurlijk!


hartje-in-ring-6


Als ik ze ergens met korting tegenkom, wil ik nog wel eens een setje meenemen, want je weet maar nooit waar het goed voor is…..


En verder:


hartje-in-ring-7


Dat is een soort keihard opdrogende transparante lak/lijm, heel fijn spul.
En verder een mini houten hartje uit een zakje van Xenos, een gesloopte ketting en een soort satijnachtig koord.


Over 2 dagen heeft Imke weer een hartjesidee.


Groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...