"" voor mij - voor jou: mooie “raampjes”

donderdag 5 december 2013

mooie “raampjes”

raampje-1

raampje-4

Het lijkt een beetje op glas in lood, maar het zijn stukjes uit zo’n onhandige doorzichtige plastic verpakking ( wie kent die niet….. )

raampje-9

Ik heb 2 rechthoeken geknipt en er kleine kloddertjes acrylverf op uitgesmeerd.
Een beetje heen en weer geschoven, van elkaar af gehaald en dat een paar keer herhaald tot er een mooi patroon ontstond.

raampje-7

raampje-8

Voor het blauwe hangertje heb ik een nep-loodrandje gemaakt van aluminiumfolie op een stukje dubbelzijdig tape.

raampje-6raampje-10

Het staat ook leuk in een gehaakt hart.

raampje-2raampje-3

Maar ik vind het vooral mooi in een lantaarntje met een brandend kaarsje…

raampje-5

groetjes van
Evelyn

Pin It!

4 opmerkingen:

Ria A.-S. zei

Ik ben telkens weer blij verrast als ik jullie creatieve ideeën zie. Fijn, dat jullie ze delen, dankjewel!

Angélique zei

Wat een super goed idee weer, met prachtig resultaat! Ik ga snel op mijn pinterestknopje klikken :-)

Anoniem zei

MOOI!!!!
Het lijkt net echt zo-geweldig en bedankt voor dit super idee!
Succes met jullie volgende ideetjes-kijk er naar uit.
groetjes,Truus uit Drenthe

Betsy zei

Wat een mooi effect geeft dat met zulke simpele materialen. Ik vind het een super idee!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...