"" voor mij - voor jou: gehaakt (kerst)slingertje

donderdag 19 december 2013

gehaakt (kerst)slingertje

Ik haakte een slingertje op dezelfde manier als hier, dus kleine lapjes tunisch haakwerk, daarna omhaakt met vasten en letters in kruissteekjes er op geborduurd (volgens dit patroon van Imke).


De foto’s die ik vanmiddag maakte zijn niet zo goed gelukt……en nu is het te donker om het over te doen. Oeioei, dat belooft wat voor de winterfotojacht, hopelijk gaat het dan beter….


Zonder foto is maar saai, dus hierbij wat net-niet-helemaal-scherpe plaatjes:


kerstslingertje-1


Ik zie nu dat de kraaltjes ook al niet mooi verdeeld zijn.


Nog zo’n wazig exemplaar:


kerstslingertje-2


En ben je nu wat duizelig geworden van dat getuur, dan word je van deze muziek weer helemaal rustig….ik wel tenminste….. (het is Lavinia Meijer die hier Metamorphosis 2 van Philip Glass speelt, door haarzelf bewerkt voor harp)


minimal music


groetjes van
Evelyn

Pin It!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk zoals je het slingertje verwerkt hebt en niet zo kritisch zijn op je foto's! Kan best zien hoe het is geworden.
De muziek is mooi-had nog niet eerder van haar gehoord.Het is ook in een rustige omgeving opgenomen en daardoor komt de muziek goed tot z'n recht.
Dank je wel!
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Patricia Smit zei

Hozige foto's? Kan het prima zien hoor! Wat een enorm leuk kerstslingertje zeg! Past leuk in het geheel, en grappig, die puntmutsjes bij de vogeltjes!

Betsy zei

Mooi stilleven met het slingertje en de vogeltjes!
Het geborduurde kerstslingertje dat ik van jullie heb gekregen heeft nu een plekje in onze kerstboom: het past perfect bij de rood/zilverkleurige versiering.

Fijne Kerstdagen en een goed en gezond 2014 toegewenst.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Dymphie zei

soms zie je pas op een foto wat je in je werkstuk anders had willen doen, ik wel tenminste :) Leuke slinger, gezellige foto's!
Met deze Philip Glass ga ik iemand hier heel blij maken, dank je wel.

Ook een dank je wel voor de link naar de WFJ, super dat je meedoet en er over schrijft!

groetjes, Dymphie

miekemoeche zei

ik heb met mijn ogen dicht genoten van het mooie harpconcertje! Heerlijk ZEN-moment! dankjewel om het met ons te delen!
Fijne kerst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...