"" voor mij - voor jou: engeltjes

maandag 2 december 2013

engeltjes


 Vorig jaar al het één en ander gemaakt voor kerst, maar engeltjes zaten daar nog niet bij.
Dus……..


engeltjes-1

Ik maakte een variant op de poppetjes waar ik hier al  over schreef.

Van ijzerdraad maak ik het geraamte.
Jurkje van vilt en vleugels van stof ( verstevigd met verdunde witte lijm).

engeltjes-2

Ze mogen even proefdraaien.


engeltjes-3

engeltjes-4

engeltjes-5

 Maar dan gaan ze weer even naar boven, wachten op de kersttijd.

groetjes van imke

Pin It!

9 opmerkingen:

Dinah zei

Wat een schattige engeltjes en van mij mogen ze al hoor!!!

Lieve groet,dinah

Zaanse Zolder zei

ow die zijn echt grappig!

Marleen Derweduwen zei

prachtige variatie op de poppetjes die je al eerde maakte!!!!

Angélique zei

O, wat zijn ze leuk!

Willy zei

Wat een guitige engeltjes, super idee!!

Liane zei

Wat een leuke engeltjes. Daar word je helemaal vrolijk van!

Rita Janssen zei

Hele leuke grappige engeltjes die helemaal niet moeilijk zijn! Knap bedacht alweer Imke!
Grtjes, rita.

Kate zei

Adorable angels!

Patricia Smit zei

Via via op je blog gekomen en wat is ie leuk!
Ben gek op engeltjes, deze zijn ook erg schattig!
Ga je volgen, ben benieuwd naar meer.
Piep ook rustig eens bij mij als je zin hebt.
Groetjes Patricia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...