"" voor mij - voor jou: borduren

maandag 25 november 2013

borduren


De laatste tijd ook weer geborduurd.
 letters-en-cijfers-borduren-2

En wel uit dit boek.
borduurboek

Maar om nu alles in te lijsten!?!
Een plan bedacht.
Een canvasdoek van 100 bij 70 cm is het begin.
Hier komt een lap stof omheen.
En dan de borduurwerkjes aangevuld met knopen,band en kant.
rode-cijfers-en-letters-borduren-2

 Of deze opstelling zo blijft weet ik nog niet, maar het wordt wel wat.
Nog wat foto’s dichterbij.

detail-1

detail-2

detail-3

Het is weer eens iets anders.
groetjes van imke

Pin It!

5 opmerkingen:

kreamade zei

Oh, dit wordt wel erg mooi zo! Heel leuk, als je dit op een canvas maakt. gr. Hennie

Anoniem zei

Leuk om het op deze manier te maken-weer wat anders dan lijstjes.
succes
groetjes,Truus uit Drenthe

Betsy zei

Wat mooi wordt dit! Daar kun je je creativiteit wel even op los laten :)
Grappig dat ik ook aan een soort schilderij zat te denken voor de letterlap die nu echt (bijna) af is. Ik hoop hem binnenkort te kunnen laten zien (de letterlap, nog niet het hele schilderij...)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Joke zei

Leuk idee om het zo af te maken. Anders blijven die lapjes maar in de kast liggen.

Rita Janssen zei

Prachtig borduurwerk Imke, ik hou ook van blackwork, vond er nog nooit een boek over, jij blijkbaar wel :-)
De schikking op je canvasdoek is heel origineel, komt vast goed!
Grtjes, rita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...