"" voor mij - voor jou: labels

maandag 21 oktober 2013

labels


 En paar weken geleden zag ik in een winkel deze servetten liggen.



servetten

 Ik deed mijn ogen dicht en zag al leuke labels.
De servetten gingen dus mee naar huis.

De plaatjes uitgeknipt en op stevig papier geplakt


labels-1


De labels nog wat bewerkt met stempelinkt.


label-detail

Gelijk maar een mapje erbij gemaakt.


mapje-labels

mapje-labels-2

Hoe het mapje gemaakt is lees je bij de werkbeschrijvingen nr 4.

groetjes van imke

Pin It!

9 opmerkingen:

crochetcookingandmore zei

Wat ontzettend gaaf!!!

Goudhaartje zei

Die labels zijn echt ontzettend mooi geworden!!!

Maria zei

Superleuk!!

Danny Breebaart zei

Wat een mooie labels zijn het geworden.

Anoniem zei

Geweldig leuk idee en met een mapje erbij!Ga ook eens mijn voorraad bekijken.
gezellige avond
groetjes,truus uit Drenthe

baukje zei

Wat een leuk idee weer en dat mapje alleen al is een plaatje...

YamYam zei

wie liebenswert-da freut sich jeder! Das Serviettenmotiv habe ich hier noch nie gesehen-es gefällt mir sehr! Lg Ines

Yvonne zei

Mooie servetten!! Je hebt er prachtige tags van gemaakt!!

Yvonne zei

http://yvonnehobbyallerlei.blogspot.com/b/post-preview?token=ciAV6EEBAAA.-O_EyU8-1V0gtKO9VL8OJg.CfilJ1rutwdIF1cwD2cnxg&postId=7159063029356220875&type=POST
Ja, hij is er :)))))
Dank jullie wel!

Groetjes, Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...