"" voor mij - voor jou: wie het weet, mag het zeggen…

donderdag 26 september 2013

wie het weet, mag het zeggen…

Ik had weer eens een idee……..(gelukkig maar!)


ijzerdraad-nagellak-1


Wie kan raden wat dit zijn?


Ze zijn heel mooi in tegenlicht:


ijzerdraad-nagellak-2

ijzerdraad-nagellak-3


Maar ook niet-transparant zijn ze leuk:


ijzerdraad-nagellak-4


werk in uitvoering:


ijzerdraad-nagellak-8


Zoals je ziet gemaakt met:


ijzerdraad-nagellak-5


en dit:


ijzerdraad-nagellak-6


Fijn, zo’n  verzameling!


ijzerdraad-nagellak-7


Blijft de vraag of het inmiddels duidelijk wat je er mee kunt doen? ☺

hier staat het antwoord...

groetjes van
Evelyn

Pin It!

17 opmerkingen:

landelieke zei

Ik heb echt geen idee, maar het ziet er wel erg leuk uit. Ben heel benieuwd.

Miranda zei

In een kerstboom of halloween boompje misschien? En wat dacht je van plakken op een glazen vaas!Bij een kadootje aan een lint... ideeen zat...succes ermee.

crochetcookingandmore zei

Wellicht als boekenlegger/paperclip??

Victoria louisaliz zei

Oorbellen maken? Ketting hanger? Afwerking op gordijnen rand?
Wat er ook van is... Mooi is het zeker ! Super leuk!

Anoniem zei

Op een glasplaat voor het raam,op een vaas(is al gezegd)net als de rest...
Dit heeft mijn broer zo'n 40 jaar geleden eens in Engeland als doe-pakket gekocht voor zijn kinderen.Toen zaten er voorbeelden bij om narcissen,tulpen te maken.En natuurlijk GEEN nagellak!
Zien we morgen wat het wordt????
Ga ook eens restjes nagellak opzoeken en ijzerdraad!LEUK!!!
groetjes,Truus uit Drenthe

Maria zei

Ik dacht net als hierboven iets van paperclips ofzo. Maar ik ben erg benieuwd. Ga je het nog verklappen?????

joke zei

Je kunt ze volgens mij als paperclip gebruiken. Mooi aan een journaalpagina. Ik heb ooit oorbellen gehad die er zo uitzagen, maar daarvan zei de maker dat het hars was. De open oppervlakken waren ook wel groter.
Ziet er prachtig uit.

Zaanse Zolder zei

uuuuuh ondersteboven boven een waxinelichtje leunend op het glas... werkelijk geen idee maar mooi is het wel.

baukje zei

Vlindertjes voor in de kersboom???? Ik ben wel benieuwd ook wat ertussen dat ijzer draad zit waarop je de nagellak hebt gedaan. Is dat vliegerpapier,

vrouw Hommel zei

Ik zie ze al helemaal hangen als windgong, wat heb je dit prachtig gemaakt!

ida zei

Ze zijn prachtig maar wat je ermee
kunt doen??.. dat horen we vast nog.

groetjes Ida

Rita Janssen zei

Een bladwijzer? of een hanger voor je ketting? zou het niet weten maar het is prachtig!
Grtjes, rita.

Willy zei

Super mooi!!! Speldje erachter en je hebt een mooie broche, oorbelletjes, ketting???

Betsy zei

Volgens mij kun je er heel veel dingen mee doen: als cadeaulabel, kerstversiering, sieraad, maar vooral als bladwijzer, met de gekrulde sprietjes omhoog.
Mooi zijn we in ieder geval wel!
Ik ben benieuwd naar de bestemming van deze kunstwerkjes.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Willy zei

Het zijn in ieder geval kleine kunstwerkjes, heel mooi!

sneksniltje zei

Ik heb er ook echt geen idee van waarvoor je het zou gebruiken of wat het is, maar het is echt heel erg mooi. Het doet me denken aan de libellen die we in school vroeger ook maakten met ijzerdraad en nagellak/vernis.
'n vrolijke groet,
sneksniltje

Gery zei

Ontzettend leuke dingetjes en ik zou er met heel dun draad een slingertje van maken en dan het draadje door de voelsprietjes, dan lijken het net kleine vlindertjes.
Ik hoor vanzelf wel, wat jullie ermee gaan doen/maken, toch?
Groetjes Gery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...