"" voor mij - voor jou: weggevertje

maandag 16 september 2013

weggevertje


letterslinger-1

We maken gewoon ons eigen feestje.
We hadden het hier al beloofd.
De 150.000 pageviews zijn gepasseerd.
Wij vinden het dus een feestje dat jullie allemaal op bezoek (blijven) komen op ons blog.
Op de foto zie je wat we weg gaan geven:


Slingertjes

Ze zijn klein, één vlaggetje is maar 3 bij 4 cm


letterslinger-4


Zou je wel zo’n slingertje willen winnen?
Laat dit dan weten in een reactie bij dit bericht.
En je hoeft niet te kiezen uit die twee van de foto.
Dit kan ook……
…..een getal:


letterslinger-2

of een naam:


letterslinger-3

Geef dus een woord, getal of naam op naar keuze en  een kleur.
En dan laten we op maandag  30 september weten voor wie we een slingertje gaan maken.
O ja, we willen er  3  weggeven


groetjes van Evelyn en Imke

Pin It!

23 opmerkingen:

JoJo zei

Wat een lieve slingertjes. Daar wil ik wel kans op maken. Paars is mijn lievelingskleur en als tekst zou ik Gefelicitaart willen als ik zou winnen. Groetjes Jolanda

crochetcookingandmore zei

Wat leuk! Ik vind grijs erg leuk en de tekst ´feest!´

Lia zei

Wat een leuke lieve slingertjes. Ik doe graag mee. Ben gek op slingers en deze zijn wel erg leuk.

Ik zou een oranje slinger met feestje erop geweldig vinden.

Groetjes,
Lia

gezinsleven zei

Oh, wat zijn ze leuk! Een donkerblauwe lijkt me leuk met de naam: Abel! En nu maar hopen dat ik win! ( duim duim)

Birgitte aka Bietje zei

Wat een enige slinger is het, zo schattig. Graag wil ik meeloten. 30 september is onze trouwdag. Zou dat een voorbode van geluk zijn???? Ik hoop het.

Betsy zei

leuke, vrolijke slingers! Dat is, denk ik, ook de reden dat er zoveel bezoekers komen kijken op jullie blog: het bekijken van jullie creatieve uitspattingen is al een feestje op zich.
Ik doe graag mee met jullie giveaway en als ik zou winnen, zou ik kiezen voor rood of groen met de tekst: Kerst. Leuk om daar dan weer iets creatiefs mee te doen....

Veel blogplezier en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Rita Janssen zei

Hey! Ik wil wel een slinger winnen, heel graag zelfs! En dan eentje voor mijn man, die wordt in maart 60 jaar, iets speciaals dus en hij noemt JOS.
Grtjes, rita.

Anoniem zei

Wat weer een leuk idee om deze slingers weg te geven!
Eigenlijk zouden we jullie iets moeten geven voor alle creatieve ideeen die jullie ons geven!!!
Mocht ik winnen,dan graag met -Daniel- in het blauw voor mijn pasgeboren kleinzoon.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Jet en Zus zei

Oh, wat schattig!!!!

Die zou ik graag willen bezitten.

Ik ga voor paars of beige/bruin.

Ik zou er graag Anita op willen en dan aan beide zijden een hartje, of is dat niet mogelijk???

groetjes Anita

vrolijk by Leen zei

ik zou een turquoise slinger wel leuk vinden voor mijn 50e verjaardag in november ;-)

KnutselMar zei

Wat leuk!!!

Mijn oudste was gisteren jarig, dus dat gaat te laat zijn helaas ;)

Alleen zou ik even moeten nadenken wat ik erop zou willen mocht ik winnen. Heb nl 2 meiden, dus dat gaat niet goed komen!!! Dan toch maar wat meer algemeens denk ik :) Ik vind dt "Feestje" wel erg leuk. Zoiets komt altijd wel van pas!!!

Marleen Derweduwen zei

Graag waag ik ook mijn kansje voor zoiets moois.
Voor mij mag het 'feestje' zijn en ik ken er die gek zijn op groen :)

Roos zei

Oooh wat een geluk dat ik op jullie blog kijk en deze leuke give away zie.
12 Oktober ga ik naar een feest van iemand die 50 jaar wordt, hoe leuk zou zo'n prachtige slinger zijn om kado te geven.........
Ik wacht in spanning af !

Groetjes Roos

Dymphie zei

Wat een schattige slingers heben jullie gemaakt en wat superlief dat jullie er nog willen maken om te verloten. Laatst won ik al zo'n gaaf notitieboekje, dus het is wel heel brutaal om weer een kansje te wagen ;) Maar een FEESTJE kan er altijd nog wel bij :)
groetjes, Dymphie

Anoniem zei

Wow dat is leuk! Ik wil ook graag een kans wagen Ik zie voor me dat er een slinger in de gang hangt zodat iedereen die binnenkomt dit geweldigs kan zien. Reken maar dat daar commentaar op gaat komen en dan kan ik ze doorsturen naar jullie blog. Ik ga voor grijs en "Velkommen". Groetjes, Anna

Nuendan zei

Ik doe graag mee, het zijn mooie slingers. Als ik zou winnen zou ik nog tot een weekje na de trekking willen wachten met het doorgeven van de naam. Want mijn vrienden krijgen een baby en ik zou het zo leuk vinden om er eentje met de naam te geven. Het wordt in ieder geval een meisje.

Miek zei

Wat een super lieve leuke slingertjes. Ik wil zeker meeloten en wel voor mijn oudste dochter die nu 2 maanden al weer in Brussel woont. En als ik dan mag kiezen de tekst 'mijn thuis' voor op de schouw !En veel succes verder met jullie fantastische blog. Groet Miek

Kulengkleng zei

Ja, ja! ik wil ook meedoen. Voor mij maakt het niet zoveel uit welke kleur. Het woord HOERA vind ik mooi! Succes met mij! Groetjes... ;-)

Anoniem zei

Wat een leuke weggever!
Mijn keuze zou zijn: noflik, dat is Fries voor genoeglijk.Ik vind het zo'n heerlijk woord!
En als kleurtje....eh...paars.
Groet, Hendrika

Wendy zei

Oooh zo'n lief slingertje zou ik ook wel willen winnen! Ik word over 4 weken tante van een klein meisje, dus ik zou in rozetinten wel de tekst "geboren" willen krijgen. Dan kan ik daar iets moois van maken voor de kleine meid!

Groetjes Wendy

Bee zei

Schattig!! Ik doe graag mee! BN gek op lime kleur, en als tekst...leef!!

sneksniltje zei

Zo leuk ! Daar doe ik heel graag voor mee. Niet voor mezelf, maar voor mijn bijzonder metekind. Als ik zou winnen zou het super zijn om haar naam in het felgroen op zo'n slinger te kunnen winnen.
(Als ik win, mail ik haar naam door, maar nu nog niet, want je weet maar nooit dat ze jullie blog ook kent en dan zou het geen verrassing meer zijn...)
'n vrolijke groet,
sneksniltje

carina zei

Gewoon voor mezelf ik word 1 december 50 jaar. Jippie ik ben 50. Leuk bedacht trouwens en wauw wat een vieuws hebben jullie! Succes ermee groet carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...