"" voor mij - voor jou: wie winnen er een weggevertje?

maandag 12 augustus 2013

wie winnen er een weggevertje?


Wie deden er mee?


weggevertje-1

Hoeveel lootjes gaan we trekken?


weggevertje-3
12 dus maar liefst!


En wie zijn de gelukkigen geworden? (nou ja, het is maar waar je gelukkig van wordt…. wij wel ☺)


weggevertje-2

Dit zijn de beginletters, de namen die daarbij horen zijn:


R = image = Rita Janssen


Y = image = Yvonne


T = image = Tineke (uit Soest)


B = image =  Baukje


E = image Elizabeth


S = image = Sneksniltje ( wat is toch een sneksniltje, vragen we ons steeds af…)


W = image = Willy


D = image = Dymphie


E = image = Esther


I = image = Ida


SZ = image = Studio Ziva


V = image = Valerie





Alle winnaars gefeliciteerd, en voor degenen die deze keer pech hadden: nog 8000 pageviews, dan zitten we aan de 150.000, dat is weer een mooi rond getal, reden genoeg om dan weer een klein weggevertje te bedenken.


groetjes van
Imke en Evelyn

Pin It!

14 opmerkingen:

ida zei

wat leuk, ik heb er ook eentje gewonnen!.. dank je wel meisjes,
op naar de 150.000 pageviews!

Esther Hagen zei

Ooooh zit ik hier even blij te zijn, super dankjulliewel XXX

Anoniem zei

Antwoord op vraag: even google gebruiken en dan blijkt het de achternaam in omgekeerde volgorde.

Elizabeth zei

Yes, ik zit bij de winnaars...
Leuk hoor, ik vind dit zo'n leuk boekje!

Willy zei

Jullie maken het wel heerlijk spannend. Zelfs een W van Willy, maar helaas niet van mij. Dus, andere Willy en overige 11 winnaressen, veel plezier ermee.

Anoniem zei

Alle winaressen van harte gefeliciteerd en veel plezier met dit leuke boekje!!!
Denk dat ik maar heel heel vaak op een dag jullie site opzoek,dan zijn we vlugger bij de 150.000 pagevieuws!(lol)
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Betsy zei

Winnaars heel veel plezier met jullie boekje.
En Imke en Evelyn: veel plezier met jullie creatieve uitspattingen. Ik blijf jullie met veel genoegen volgen :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Willy zei

Nou, ik wordt hier wel blij van hóór, super leuk en alvast bedankt!! Ik zal mijn adres ff mailen en ben benieud welk mooi boekje ik zal ontvangen!!

Studio ZIva zei

Jaaa ik word er zeker ook blij van!! Superleuk! Bedankt

baukje zei

Oh wat leuk, ik heb ook gewonnen. Heb mijn adres al gemaild hoor!!!

Dymphie zei

Hoera! Wat super dat ik een vam jullie boekjes heb gewonnen. Dank je wel!
groetjes van een blije Dymphie ;)

Rita Janssen zei

JOEPIE!!!!! Ik heb gewonnen!!!!
Dankjewel, ik ben er superblij mee hoor en ga meteen mijn adres doormailen :)
Grtjes, rita.

sneksniltje zei

Gisterenavond terug van reis gekomen , vandaag even een rondje blogs lezen en wat zie ik ? Hoera , ik heb ook gewonnen !
En ja, anoniem heeft het mysterie omtrent sneksniltje opgehelderd :)
Jammer, was best leuk om een raadselachtige blognaam te hebben...
Ik zend jullie zo spoedig mogelijk een mailtje.
'n vrolijke groet,
sneksniltje

Dymphie zei

het 'vissenboekje' zwom vandaag hier naar binnen. Dank jullie wel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...