"" voor mij - voor jou: weggevertjes

maandag 22 juli 2013

weggevertjes

We gaan weer iets weggeven!


Deze week bestaat ons blog namelijk alweer 2 jaar. En dat feestje moet worden gevierd met weggevertjes.


Dit keer geen ingewikkelde schatkistjes of doe-het-zelfpakketjes, we houden we het klein en eenvoudig, maar een grote oplage maakt dat de winkansen ook groot zijn!


Op de foto de eerste 4, het is leuk om te doen, dus we gaan er nog meer maken om weg te geven:


boekjes

Het zijn notitieboekjes van ongeveer 10 x 14 cm, met een leuke sluiting én een hier-was-ik-gebleven-lintje.


Sommige hebben lijntjes, anderen zijn blanco, het blijft een verrassing wat je krijgt.


Wil je meedoen met de verloting, laat dit dan weten in een reactie onder dit bericht.


Iedereen kan meedoen, je hoeft geen volger te zijn of te worden. Anoniem reageren (als je zelf geen blog hebt bijvoorbeeld) kan ook.


Meedoen kan tot en met zondag 11 augustus, op maandag de 12de gooien we alle lootjes in de hoge hoed.


groetjes van
Imke en Evelyn

Pin It!

42 opmerkingen:

Willy zei

Leuk, ik doe graag mee!!

marga1 zei

gefeliciteerd met jullie 2 jarig bestaan.
Graag wil ik meedoen aan de give-away.

Marleen zei

Hoi,
Wat leuk! Ik doe graag mee.
Groetjes, Marleen

Brigitte Roedolf zei

Van Harte 2 jaar de tijd gaat snel he.
Ik doe graag mee met de erg leuke boekjes.
Ze zijn weer erg leuk.
Fijne week.
Groetjes Brigitte

Brigitte Roedolf zei

Van Harte 2 jaar de tijd gaat snel he.
Ik doe graag mee met de erg leuke boekjes.
Ze zijn weer erg leuk.
Fijne week.
Groetjes Brigitte

Elizabeth zei

De tijd gaat zo snel, 2 jaar bloggen is zo voorbij. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!
De boekjes vind ik erg leuk, dus ik waag graag een gokje...

fijne dag, groetjes van Elizabeth

landelieke zei

Van harte gefeliciteerd met je blog verjaardag! Ik doe graag mee met deze leuke give away! Mogen er nog veel blogs volgen ; )

Dymphie zei

Proficiat! Dank jullie wel voor de steeds weer bijzonder orginele ideeën, altijd een feest :)

Wat een leuk feestje organiseren jullie. Notitieboekjes heb je nooit genoeg, ik zou graag zo'n eigengemaakt prachtexemplaar van jullie winnen!
groetjes, Dymphie

Esther Hagen zei

Gefeliciteerd met jullie 2 blogjaren! En ik waag graag een kansje, van notitieboekjes kun je er nooit genoeg hebben :)
X Es

Zonneprinsesje maakt zei

Leuk hoor! Ik doe graag mee. Met het nieuwe schooljaar in het vooruitzicht komt een notitieboekje altijd van pas. Trouwens gefeliciteerd met jullie tweejarig bestaan. Liefs

Birgitte aka Bietje zei

Proficiat met jullie jubileum. Wat vliegt de tijd. En wat zijn dit schattige boekjes. Ik geniet iedere keer weer van de dingen die jullie uit de hoge hoed toveren.

Willy zei

Zoiets moois kan ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan. Gefeliciteerd met de 2 blogjaren. Groetjes,

baukje zei

Oh wat een leuke notitieboekjes en ik kan die nooit weerstaan. heb er een hele stapel van , overal gekocht. Ik wil heel graag eentje van deze stapel winnen!

Rita Janssen zei

Gefeliciteerd, al 2 kaarsjes om aan te doen! En die notitieboekjes zijn supermooi, ze zijn handig en ik zou er eentje kunnen gebruiken :) daarom schrijf ik me graag in voor deze weggever!
Grtjes, rita.

Yvonne zei

Wat een schattige boekjes <3

Els04 zei

hieperdepiep! Enne: voor zo iets moois doe ik heel graag mee, liefs Els!

gezinsleven zei

Ik doe heeeeel graag mee!

Anoniem zei

Joepie, wat een leuke boekjes; ik waag een kansje. En gefeliciteerd met twee jaar bloggen.Met hartegroetjes van Tantejo

sneksniltje zei

Zo'n leuke boekjes, daar waag ik ook graag mijn kansje voor ! En is dat al twee jaar dat jullie bloggen ? Proficiat enne.. doe nog maar lekker veel verder, want 't is altijd fijn inspiratie op te doen bij jullie :)
'n vrolijke groet,
sneksniltje

ida zei

Wat een leuke boekjes, daar wil
ik best eentje van winnen!
gefeliciteerd ook met jullie
2e blogverjaardag!

groetjes Ida

Diana zei

Gefeliciteerd met je jubileum. De boekjes zijn super leuk. Dus ik maak graag een kansje. Ik ben alleen op vakantie als de uitslag komt.
Ik heb zojuist ook de werkbechrijving van je zelfgemaakte notitieboekjes gelezen. Ik ga ze dus zelf zeker ook nog een keer proberen te maken.

Betsy zei

Allereerst gefeliciteerd met jullie 2-jarig blogjubileum. Wat gaat dat snel! Geniet ik echt al 2 jaar van jullie creatieve uitspattingen??
Ik doe graag mee met deze giveaway. De boekjes zijn zo mooi!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Angie zei

Al weer 2jaar deze blog, gefeliciteerd?🎨 Er komt steeds een kleurenpalet v ideeën voorbij. Ik ben wel nieuwsgierig naar deze boekjes, hoe ze er in t echt uitzien. Ik wil deze keer graag meedoen aan de giveaway.
Mvg Angela

Anita H. zei

Leuk. Ik doe mee. sepia@home.nl

Anoniem zei

Hoera!!! Gefeliciteerd met jullie 2jarig blogjubileum en ik wens jullie nog vele creatieve blogjaren!
Telkens weer denk ik-waarom heb ik dat niet verzonnen-zo simpel,maar zoo leuk!
Veel creatief plezier.
groetjes,Truus uit Drenthe

Leila Jane zei

Wauw! Zelf gemaakt? Heel knap! Ze zien er echt super Cute uit. En ik hou heel erg van dat soort boekjes dus ik doe graag mee!

Kimberly zei

Wat een leuke boekjes! Ik doe ook graag mee!

Studio ZIva zei

Gefeliciteerd met jullie 2 jarige blog bestaan!!
Ik zou ook wel zon leuk boekje willen winnen om al mijn crea ideeen in te schrijven!

Wendy zei

Van harte met jullie 2 jarig bestaan! Ik doe heel graag mee met deze leuke weggever.

Groetjes Wendy

Laure's Page zei

proficiat met je blog en ik doe graag mee.
Groetjes
Laurette

Anoniem zei

een leuke blog en proficiat met de tweede verjaardag. Ik wil graag meedoen.
zomergroetjes
Myriam

Bee zei

Gefeliciteerd met jullie 2 jaar!! Ik heb jullie bij mijn favorieten staan! Ikzelf blog nog niet zo lang(beesblaasblog) , maar vindt het wel heeeel leuk!
Ik doe graag mee met deze leuke weggever!
Fijne zomer!

Anoniem zei

Dag Imke en Evelyn,
Nu dan maar eens de stoute schoenen aangetrokken voor een berichtje te schrijven. Hartelijk gefeliciteerd met jullie 'papieren'jubileum (huwelijksverjaardag).
Ik geniet regelmatig van jullie maaksels en ideetjes, zoals dat schilderstape, boekje voor in je tas, diverse mensen al een plezier mee gedaan, ga zo door!
Bij deze mij aangemeld voor de verloting.
Hartelijke groet, Tineke uit Soest.

Marleen Derweduwen zei

Graag waag ik mijn kansje voor het winnen van zo'n schattig boekje.
Verder wens ik jullie veel creativiteit in de derde jaargang.

Anoniem zei

Via Via op jullie blog gekomen. Wat een prachtig blog en dat alweer 2 jaar. Van harte met dit heuglijke feit.
Graag wil ik mee doen met jullie give away. Want notitieboekjes heb je nooit genoeg.

groetjes,
Janneke

Valerie zei

Hallo Imke en Evelyn,
Met veel plezier kom ik op jullie site zien
naar al die originele ideeën
die afkomstig zijn van jullie tweeën
2 jaar zijn jullie al aan de gang
in blogland is dat best wel lang
ik hoop dat jullie nog vele jaartjes mogen vieren
en ons met jullie creativiteiten blijven plezieren!

Gefeliciteerd!
Valerie

PS: die notitieboekjes zijn toch o zo mooi
daarom doe ook ik hiernaar een gooi :-)

Janneke77 zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum, altijd leuk om te zien wat jullie allemaal creëren!

Groet janneke

niekolken zei

ja hoor,ik kom regelmatig een kijkje nemen naar de mooie dingen op jouw blog!ik zou graag mee willen doen om zo'n prachtig notaboekje te winnen!

Skunkamamsie zei

Zulke leuke schriftjes! Ik doe graag mee!

JoJo zei

Twee jaar alweer wat gaat de tijd snel hé? Ik ben volgende week één jaar aan het bloggen en het lijkt wel of het gisteren was. Proficiat in elk geval. De boekjes op de foto zien er super uit dus ik doe graag mee aan jullie give away. groetjes Jolanda

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie 2 jarig jubileum. Wat een leuke notitie boekjes, ik wil graag meedoen om er 1 te winnen.
Marijke Maris

Maria zei

Gefeliciteerd! Erg leuke boekjes, weer helemaal in jullie stijl. En leuk dat er maar liefst 12 mensen iets konden winnen :) Heel gezellig!
groetjes,
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...