"" voor mij - voor jou: armband

donderdag 25 juli 2013

armband


Met deze kralen wil ik iets maken.

kralen
Een ketting? Maar dan geen gehaakte want daar heb ik er al een paar van.
En toen was er het idee. Ik was bezig met ijzerdraad (ander project) en pling---er ging een lampje branden.
Spullen bij elkaar gezocht.

armband-1

Ik ga (nog) niet voor een ketting, klein beginnen:
één kraal:
armband-2

twee kralen:
armband-3    
  armband:
armband-4

Het is zo leuk om te doen. Ik ga door voor de ketting. Een goede oefening om mooie gelijke schakeltjes te maken.

groetjes van imke

Pin It!

10 opmerkingen:

Angélique zei

Dat is een heel leuke armband geworden!

Dinah zei

Dat lijkt me nog niet zo gemakkelijk om het gelijk te krijgen. Die van jou ziet er mooi uit zo....

Dinah zei

Dat lijkt me nog niet zo gemakkelijk om het gelijk te krijgen. Die van jou ziet er mooi uit zo....

Creakiki Heavenly zei

Wat een leuke armband! De kraaltjes lijken op strijkkralen, maar dat zijn het niet toch?

Rita Janssen zei

Knappe armband in van die lekkere suikergoedkleurtjes! Prachtig! Maar hoe jij die schakeltjes gemaakt krijgt, blijft me een raadsel :)
Grtjes, rita.

Esther Hagen zei

super leuk idee weer!
X Es

Anoniem zei

Leuke armband,deze past goed bij je nieuwe jurk!
Even een tip-als je de haakjes tegengesteld draait,dan 'valt' de armband/ketting mooier.Het ene haakje sluit linksom en die aan het andere eind rechtsom-moeilijk uitleggen zo-hoop dat je het begrijpt,anders hoor ik het wel.
Succes met de ketting.
groetjes,Truus uit Drenthe

KnutselMar zei

Ziet er heel leuk uit!

Jeanine zei

Het flesje parels op zich Al zo leuk! Het armbandje is prachtig!

Groetjes,
Jeanine

Liane zei

Vrolijke, zomerse armband Imke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...