"" voor mij - voor jou: mapje

maandag 3 juni 2013

mapje


Ik had opeens weer zin om iets met papier te doen.
Het is een minimapje geworden:

mapje-1

Een leuk papiertje opgezocht uit mijn verzameling.

blokken-papier

Het mapje is maar 4 bij 9 cm. Daar kan dus alleen iets kleins in.
Minilabels .

mapje-2

En waar gebruik ik die voor?
er zit er al één als boekenlegger in mijn dwarsligger

boekenlegger

Bij de werkbeschrijvingen (boven in de balk) lees je bij nr 4 hoe ik zo’n mapje heb gemaakt.

groetjes van imke

Pin It!

7 opmerkingen:

Marleen Derweduwen zei

een klein maar tof boekje!

Dinah zei

Mooi gemaakt en handig z'n labeltje..

Lieve groet,dinah

Betsy zei

Leuk!
Die labeltjes zijn altijd handig en nog handiger als je ze in een mapje kunt bewaren (ik ben mijn boekenleggers altijd kwijt...)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Willy zei

Wat een leuk mapje en wat een vrolijke papiertjes heb je hiervoor gebruikt, bedankt voor de tutorial!!

Ludmila Gallarate zei

que bonito te ha quedado este trabajo, por lo pronto quizas para inicio de otra idea en mi caso, besos

Rita Janssen zei

Knap gemaakt Imke en heel handig voor kleine boekjes, die labeltjes!
Groetjes, rita.

Anoniem zei

Wat weer een leuk idee! Ook leuk om te gebruiken voor een verjaardag met verschillende gedichtjes,wensen,enz erin.
Bedankt!
groetjes,Truus uit Drenthe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...