"" voor mij - voor jou: klein boekje

maandag 10 juni 2013

klein boekje


houten-schijven
Deze houten schijven heb ik een keer gekocht bij de kringloop op de spelletjesafdeling.
Ik ga er twee gebruiken voor een accordeonboekje .
De schijven zijn maar 4 cm dus het wordt een klein boekje.
Ik zoek wat spullen bij elkaar en ga aan het vouwen, knippen, stempelen, plakken.

leporello-1

En al snel heb je een leuk boekje.


leporello2

leporello-3

 Nog een foto van wat dichterbij om het randje wat beter te zien


leporello-5

Poppetje gezien…..kastje dicht.

leporello-4
groetjes van imke

Pin It!

9 opmerkingen:

Maddy zei

Wat een poepie! Jullie weten ook gewoon alles om te toveren in leuke boekjes:-))!! Grtzz..Maddy

Muisje zei

Wat een leuk idee.
Ik zoek zelf bij de kringloop altijd naar scrabble maar heb er nog nooit één gevonden.

joke zei

Leuk boekje!
Ik zoek ook altijd naar scrabble, ooit 1 gevonden op de Koninginnedagmarkt. Zeldzaam verschijnsel in de kringloopwinkels kennelijk of er zijn veel mensen naar op zoek.

Tante Jannie zei

Echt, waar haal je die ideeën toch vandaan. Super leuk!

Anoniem zei

Wat weer een leuk idee om deze schijfjes te gebruiken!
Hoe gaat het met je groene boekje?
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Willy zei

Cute!!!!

Anneke zei

Leuk!

Mariël zei

Wat een leuk idee!

Betsy zei

Wat een schattig boekje! Mooi afgewerkt ook weer met allerlei mooie details. Super!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...