"" voor mij - voor jou: en wat moet dit voorstellen?

donderdag 20 juni 2013

en wat moet dit voorstellen?

rara-1

Eigenlijk is het hetzelfde als wat ik hier gemaakt heb (link):

rara-5

Een brief met een omslag dus, ofzoiets…
Hoe zit deze variant in elkaar? (geheugensteuntje voor mezelf ☺)

rara-2
rara-3

en tot slot de achterkant.

rara-4

En hoe staat het met……..

groeneboekje-1

????
Het schiet al op, nog wat stickertjes maken (tapetransfer):

groeneboekje-2

Nog wat plaatjes plakken én het geheel aan elkaar bevestigen (oei…):

groeneboekje-3

Volgende week is het wel af, denk ik…


groetjes van
Evelyn

Pin It!

5 opmerkingen:

Willy zei

Ohhh...wat een leuk boekje en wat een mooie binding, leuk idee en ik ben benieuwd naar de rest van je groene boekje , ziet er nu al leuk uit!!

Betsy zei

Zo wil iedereen wel een brief of kaartje ontvangen. Het is al een cadeautje op zich. Je werkbeschrijving is ook heel duidelijk. Dank je wel!
Het groene boekje ziet er ook alweer veelbelovend uit. Wat zal het leuk zijn om daarmee bezig te zijn en dingen te verzinnen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat...

lieve groet,
Betsy

Ludmila Gallarate zei

Que bonitos trabajos, delicados y útiles, saludos

Rita Janssen zei

Knappe manier om een brief te versturen! En je groene boekje schiet op!
Groetjes, rita.

Kleurrijk zei

Ik heb je idee gebruikt. Kijk maar eens op http://kleurrijkaquarellen.blogspot.nl/

Ik wordt echt geïnspireerd en blij van je weblog.

Groeten van Geri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...