"" voor mij - voor jou: weggevertje(s)

maandag 6 mei 2013

weggevertje(s)


Het is zover!


De weggevertjes staan in de startblokken. Toen we 100.000 pageviews hadden zijn we vast begonnen met nadenken, nu hebben we inmiddels ook al meer dan 200 volgers (leuk!!!) en wordt het toch wel eens een keertje tijd.


Het zijn twee kleine schatkisten geworden.

schatkistjes

Er zit geen geld in en ook geen goud. Maar de kistjes zijn gevuld met iene-schatten.


Nu vraag je je misschien af: wat zijn dat dan: iene-schatten…?
Nou, dat zit zo:
we hebben niet heel vaak weggevertjes en dat komt omdat we graag een beetje in onze eigen stijl willen blijven, een beetje verrassend, een beetje apart, een beetje bijzonder, een beetje “iene” dus. (beetje veel werk ook, meestal…. het is vaak sneller bedacht dan gemaakt, maar alles bij elkaar vinden we het wel meer dan een beetje leuk om te maken..)



Wil je wel zo’n schatkistje winnen? Laat dat dan weten in een reactie bij dit bericht.
Iedereen mag meedoen. Dit kan tot en met tweede pinksterdag, 20 mei.



Op dinsdag 21 mei maken we dan de winnaars bekend.


groetjes van Evelyn en Imke.

Pin It!

49 opmerkingen:

Marian zei

Wat een leuke actie van jullie, ik doe graag mee. Zou best wel zo'n schatkistje van jullie willen winnen. Geniet altijd zo van jullie inspiratie gevende maaksels.

baukje zei

IK wil heel graag zo'n schatkistje winnen. wat een leuk idee en een echte verrassing!!!

Gerd@ zei

Lijkt me super leuk om een schatkistje van jullie te winnen ben groot fan van jullie maaksels ...

Fijne dag ... Gr. Gerd@

Monique zei

Ik maak graag kans op zo'n schatkistje. Superleuke weggever!
Hartelijke groetjes, Monique

Maria zei

Ontzettend leuk! Ik doe graag mee. Ik vind het gaaf dat jullie het op jullie eigen manier doen: authentiek en helemaal op jullie manier (dus stiekem vond ik het al leuk dat jullie het geen 'give-away' noemen; maar ach, what's in the name?)
liefs, Maria

Brigitte Roedolf zei

Wat een leuk schatkistje hebben jullie gemaakt. Ik doe heel graag mee.
Ik heb genoeg spulletjes die ik graag bewaren wil.

Ik heb opmijn blog een link gezet naar jullie filmpje over het maken van de loom flower. Had hem nl uitgeprobeerd en er speldjes voor kroningsdag mee gemaakt.
Ging prima.

Groetjes en een fijne avond. Brigitte

Ellen zei

Leuk, een schatkist. Ik wil graag meedoen met jullie give away.

Groetjes Ellen.

Peet zei

Spannend, wat een leuk idee!
Graag wil ik ook meedoen aan jullie leuke give away.


Lieve groetjes, Petra

Maddy zei

Wie wil er nou niet een schatkistje met Iene schatten...nou ik wel hoor:-))!! Doe graag mee en waag een poging voor zo'n spannend kistje! Ik plaats een linkje op mijn blog! Grtzz..Maddy

Dientje zei

Wat een leuke kistjes en de geheimzinnige inhoud. Ik wil wel een poging wagen. Spannend. En succes met de leuke blog. Groet,
Dientje

Minimoek zei

Allereerst van harte met jullie 200 volgers en wat een leuk idee een spannend schatkistje, nou daar wil ik wel een kansje op wagen. Natuurlijk plaats ik een linkje op mijn blog.Groetjes Linda er loopt bij mij ook een weggever ;-))

Willy zei

Nou...jullie hebben mij wel nieuwsgierig gemaakt. Ik doe graag mee!!

Suzan zei

Heel graag doe ik mee voor deze schatkistjes, ze zien er dicht al zo prachtig uit! De spannende inhoud is vast evenzo leuk/mooi!

Marleen Derweduwen zei

Een schatkistje winnen kan enkel superspannend zijn!
De inhoud die zal zeker origineel zijn net zoals jullie blog.
Ik doe dus graag mee met de 'weggevertjes'

Anoniem zei

Wat een enig schatkistje hebben jullie weer gemaakt! En dan nog weggeven ook met een spannende inhoud--wie wil zoiets niet ontvangen???
(Heb geen blog,dus kan daardoor geen volger worden en een link plaatsen.)
Heel veel succes met het bedenken van jullie leuke ideeen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Betsy zei

De kistjes zelf zijn al een mooi cadeautje en met de iene-spulletjes wordt het een Cadeau! Gefeliciteerd met jullie volgers: die zijn er niet voor niets, want jullie hebben altijd weer leuke, originele en inspirerende dingen.
Ik doe graag mee met jullie "weggevertje" en zal nog een link plaatsen op mijn blog.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Gewoon Elise zei

Wat een mooie en leuke weg gever, ik doe graag mee!! Ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen!

Lieve groetjes Elise

Nicole Maakselsenmeer zei

Wauw, ook al over de 200 heen, gefeliciteerd meiden! Ik geniet telkens weer van jullie berichtjes en het is telkens weer leuk om de naam Imke voorbij te zien komen, zo heet mijn dochter nl ook.
Ik doe graag mee om zo'n prachtig schat-kistje van jullie te winnen!
Ik ga reclame maken op mijn blog!

Bee zei

Wat een leuken spannend idee! Ik doe graag mee!
Groetjes, Bernie

Rita Janssen zei

Heel graag wil ik meedoen om zo'n leuk schatkistje te winnen! Wie weet zit er nog iets bij voor mijn poppendochter :) en voor mezelf natuurlijk...
Groetjes, rita.

Tante Jannie zei

Ik doe graag mee voor zo'n mooie schatkist! Het is natuurlijk een verrassing wat er in zit maar daar ben ik toevalligerwijs ook heel dol op. Verrassingen :)

mdkaatje zei

Het maakt niet zo veel uit wat er in zit, ik vind de kistjes gewoon mooi. Maar ik hou wel van een verrassing ;-p

Nuendan zei

Wie wil er nu niet een schatkist winnen? Ik doe graag mee. Groetjes Mieke.

Yvonne zei

Leuk hoor, geen schat zoeken, maar er eentje winnen :) Ik doe graag mee.

Groetjes, Yvonne

sneksniltje zei

Klinkt heel aanlokkelijk, zo'n mysterieuze schatkist :)
Ik doe heel graag mee !
Volgertje ben ik, maar een linkje plaatsen zal niet lukken, wegens geen eigen blog...
'n vrolijke groet,
sneksniltje

JoJo zei

Een schatkistje. Jullie hebben me op een idee gebracht. Ons zoontje heeft altijd allerlei schatten in zijn broekzak zitten. Ik ga voor hem een kistje maken dan kan hij daar zijn schatten voortaan in bewaren. Maar ik wil bij jullie heel graag meedoen om er voor mezelf één te winnen. groetjes Jolanda

Goudhaartje zei

Via een ander blog (zou zo niet meer weten welke) kwam ik hier terecht, leuke blog!
Ik ben gelijk volger geworden en ik heb een zwak voor dozen, doosjes en schatkisten, dus ik wil heel graag een kansje wagen...

Groetjes Nana

Aankleedpopje zei

Natuurlijk wil ik graag zo'n schatkistje winnen, want jullie maken zulke leuke dingen.
Gefeliciteerd met jullie zoveel volgers en vooral pageviews.
Ik ga een link op mijn blog zetten.

Sonja Meyerhöfer zei

Wat een leuke idee! Zo een leuk cadeautje vrolijkt je dag direct op. Zou hem graag willen winnen.

Wendy zei

O wat leuk, schatkistjes.... ik waag heel graag een kansje!!

Groetjes Wendy

Anoniem zei

Spannend! Ik hou van die mysterieuze dingetjes! Zeker nu, want ik kan NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
handwerken heb een gebroken pols! Ben zooooooooooooooooooooooooooo
zielig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes,

Ria O.

Linda T. zei

Ik doe graag mee en ga volgen!!

crea-geertje zei

Ik doe graag mee. Wat zijn ze leuk!!
Gr. Geertje

Nina zei

Ik doe ook heel graag mee! Wat een superleuk kistje!

curlycreative zei

Wat ontzettend leuk, ik laat me graag verrassen dus ik wil graag deelnemen aan deze gave winactie <3

curlycreative zei

Wat ontzettend leuk, ik laat me graag verrassen dus ik wil graag deelnemen aan deze gave winactie <3

Nattie zei

Ik doe graag mee aan de schattenjacht!
Mijn schop ligt al klaar ... nu de schatkaart nog vinden ;-)

Zonneprinsesje maakt zei

Ik doe heel graag mee om kans te maken op zo'n schatkistje :)

Willeke zei

Mooie schatkisten! Wat daar al niet in kan, ideeën genoeg...

YamYam zei

eine Prinzessin-Schatzkiste-wie goldig! Please do me count in! Ines

crea bea in spe zei

een schat!! ik doe mee !

Valerie zei

Hallo Imke en Evelyn!

Handwerken en een fascinatie voor papier
Dat omschrijft ook deze jongedame hier

Art journalen doe ik nu al zo'n jaar of twee
En ook met de huidige naai- en haakhype ben ik mee

Onlangs ontdekte ik tijdens het surfen deze leuke blog
Na wat rondgekeken te hebben, dacht ik: hier kom ik nog!

Jullie stekje staat intussen bij mijn favorieten
Zodat ik niets aan me voorbij laat schieten

Zoals die schatkistjes die jullie nu weggeven
Best wel spannend en ze zijn zo mooi vormgegeven!

Want geef toe, hoe oud je ook bent: zowel groot als klein
Vinden zo'n geheimzinnig cadeautje altijd fijn!

Groetjes,
Valerie

tau(underscore)be(at)yahoo(dot)com

madebynijn zei

erg leuk die schatkistjes. jullie maken het wel spannend. Ik ga een kansje wagen. Ik ga je volgen.
Groetjes

Jeanine zei

Het linkje staat al een tijdje op mijn blog. Maar met mijn pc kan ik hier niet reageren... Zit nu eindelijk eens op de laptop van mijn man.
Ik wil dus heel graag meedoen om zo een mooi schatkistje te kunnen winnen.
En bij mij valt momenteel een halsketting te winnen....

Groetjes,
Jeanine

Janny zei

Ja! Ik zou heel graag één van jullie prachtige schatkistjes winnen! Ik ben de 18e jarig en dit zou een leuk verlaat cadeautje zijn!

marga1 zei

Heel graag wil ik een gokje wagen.
Jullie maken namelijk altijd erg leuke spulletjes.

Groetjes en fijn Pinksterdagen
Marga

Jet en Zus zei

Oh, ik hou van schatten en van schatkisten!
Ik ben nieuwsgierig wat erin zit!
Ik doe graag mee!

Anita

Paulien zei

Heerlijk zo, n schatkist doe dus graag mee.
groet Paulien.

Kimberly zei

Wat een mooie kistjes! En verrassingen zijn leuk! Ik doe graag mee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...