"" voor mij - voor jou: steampunk op een steeltje

donderdag 30 mei 2013

steampunk op een steeltje


De derde variant van de springbalsemien:

steampunk-1

Het doosje is van karton, beplakt met stukjes aluminiumtape van de bouwmarkt.
Puntjes en lijntjes gemaakt, met zwarte verf ingesmeerd (en daarna weer weggeveegd) en wat roestkleurige was erover.

steampunk-2

Een bakje vol met allerlei interessante pailletjes kwam nu goed van pas!
de “schroef” in de sluiting is een splitpen, bovenin de ring een mini-splitpennetje.

steampunk-3

 En zo ging ik te werk:

steampunk-5

steampunk-6

steampunk-7

Voor de aardigheid nog even alle drie de variaties:

3-variaties

Meer kan ik er even niet bedenken ☺

groetjes van
Evelyn

Pin It!

12 opmerkingen:

Zonneprinsesje maakt zei

Wauw! Wat een leuke, stoere versie. Het idee van die tape ga ik onthouden. Echt super! (Ik denk al aan de vaderdagcadeautjes voor volgend jaar :) )

joke zei

Grappig, drie zulke andere variaties. Die tape zal ik ook proberen te onthouden. Mooi effect.

Tante Jannie zei

Heel stoer! En wat een leuk effect zo op het doosje!

Willy zei

Wauw...wat een gave versie is dit, heel stoer hóór!

Dinah zei

Wat een leuk idee :-0

Moos zei

Tjeetje wat gaaf zeg!

ida zei

Heel mooi gedaan, erg leuk zo drie
varianten bij elkaar!

groetjes Ida

Dymphie zei

LEUK zo'n stoere bloem!

Gery zei

Wat een stoer doosje is dit geworden!
Leuk, dat je zo uitgebreid je werkwijze laat zien. Al die stukjes tape die je hebt opgeplakt!!!
Het geheel is echt een superidee.
Groetjes Gery

Elizabeth zei

Dit vind ik echt heel gaaf geworden; zo stoer en robuust en ook verrassend...
wat een creatieve uitspatting!

Betsy zei

Wat een mooie combinatie van materialen en kleuren. Deze vind ik echt geweldig!

Fijn weekend nog en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Ludmila Gallarate zei

Hola, recoriendo blogs di con el tuyo, muy atractivo e interresante, me atrapas con tus artesanias, me encantan, me quedo por aqui. Te cuento que inicé un blog y me gustaría que lo visitaras http://lodelumi.blogspot.com/seguir en contacto e intercambiando, saludos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...