"" voor mij - voor jou: de kringloop was weer blij met mij….

donderdag 2 mei 2013

de kringloop was weer blij met mij….

Ik ging vorige week met een volle tas naar de kringloop: de boekenkast was weer eens opgeruimd, er waren wat keukenkastjes uitgemest,enz enz., kortom allerlei spullen die ik kwijt wilde maar waar een ander misschien nog wat aan heeft.

Natuurlijk kun je dan je tas inleveren en weer vertrekken.
Je kunt ook per ongeluk-expres je portemonnee thuis laten liggen.
Of alleen spullen naar de kringloop brengen als je weinig tijd hebt, of moe bent, of hoofdpijn hebt.

Doe je dat niet, dan loop je de kans, sterker nog, is het vrij waarschijnlijk, dat je met meer spullen naar huis gaat dan je hebt ingeleverd…….

Ik had dus zo’n dagje…
Maar ik heb wel leuke dingen!!!!!!
Kijk maar:

een sprookjesboek met prachtige illustraties:
kringloop-1

een groot boek met gedrukte bordspellen (ook met mooie “oude” plaatjes)
kringloop-2

Er zat zelfs nog een envelop bij met de gedrukte “speelstukjes”, nog helemaal nieuw!
kringloop-3

een bloemenkwartetspel met getekende plaatjes.
kringloop-5

nog een spel met kaartjes met letters er op
kringloop-4

magnetisch schaakstenen (toekomstige koelkastmagneetjes, denk ik…)
kringloop-6

 laat me los in de boekenhoek en ik kom daar niet vandaan zonder een stapeltje leesplezier:
kringloop-7

en last but not least:
kringloop-8

dit prachtige lapje!

Lekker hoor, zo’n tas vol schatten….

Groetjes van
Evelyn

Pin It!

13 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Als ik naar de kringloop ga neem ik ook meestal wat mee om af te leveren, dat geeft me dan weer net een beter gevoel haha! Maar daarna ga ik wel naar binnen hoor. Ik smelt van je bloemen kwartet, mooooi!

Aankleedpopje zei

Dat zijn zeker schatten.
En wat zijn jullie ongelofelijk creatief! Ik kijk mijn ogen elke keer uit.

Angélique zei

Haha, daar ben je dus lekker mee opgeschoten! Als ik jou was zou ik de boekenkast niet meer gaan opruimen, tenzij je nog heel veel ruimte over hebt voor ander spul ;-)

vrouw Hommel zei

Toch heerlijk om op die manier van spullen te kunnen "ruilen".

Gerd@ zei

HHHhahahaha volgens mij nam je net zoveel mee terug als dat je weg bracht .... wel leuke dingen hoor ...

Fijne dag ... gr. Gerd@

Rita Janssen zei

Leuke schatten heb je gevonden Evelyn, en net zoals je zegt, gevaarlijk om daar naartoe te gaan als je tijd hebt! Ook rommelmarkten zijn zo!
Groetjes, rita.

Anoniem zei

Leuke spulletjes heb je mee terug genomen.
Bij mij ging het vandaag net zo-spullen ingeleverd-even kijken.....
En weer naar huis met spulletjes en ook een lap/dekbedhoes-goed voor quilten od id.
geniet van je aanwinsten.
groetjes,Truus uit Drenthe

Willy zei

Prachtige vondsten :)

Saskia, Jan en Payal zei

ah heerlijke schatten!!! ik MOET echt dringend nog eens naar de kringloop als je 't mij vraagt, zeker na het zien van zulke leuke dingen!!!

Betsy zei

:) Dit is zo herkenbaar!
Maar ook zo vreselijk leuk om te doen, dat snuffelen en met schatten thuis te komen. Ik heb mijn stapeltje van Koninginnedag nog voor me op de tafel staan. Zal daar (bij daglicht) nog even een foto van maken.
Veel plezier met je nieuwe aanwinsten.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Laura zei

Dat was een nuttig rondje hahaha. Leuke dingen heb je gescoord. Fijne dag, groetjes Laura

Minimax-ww zei

Wat een prachtige buit!!!

groetjes Willy

Gery zei

Ha, ha, ha, geweldig om te lezen, doordat het juist zo verschrikkelijk herkenbaar is. Tegenwoordig laat ik mijn man het maar wegbrengen!!!
Mijn kasten worden echt te vol.
Het kwartetspel heb ik ook!!!!
En ja, die boekenhoek. Woordenboeken en plaatjesboeken, en..., en...!!!
Veel plezier met je vondsten.
Groetjes Gery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...