"" voor mij - voor jou: dansende dahlia

donderdag 23 mei 2013

dansende dahlia

Een variatie op de springbalsemien.
Wat je kunt haken, kan ook van papier:

dahliadoosje-5

Eerst een mooie felicitatiekaart uit de voorraad gezocht:

dahliadoosje-1

6 vierkantjes geknipt van 5 x 5 cm, gaatjes geprikt om de halve cm en de delen aan elkaar genaaid:

dahliadoosje-2

binnenkant bekleed met zijdepapier:

dahliadoosje-6

knoopje, lintje:

dahliadoosje-3

steentje, bloemetje:

dahliadoosje-4

af!

Voor de volgende keer ga ik een ideetje uitwerken voor nog een héél andere variatie ☺
 
groetjes van
Evelyn

Pin It!

7 opmerkingen:

Angélique zei

Die ziet er weer super uit!

Muisje zei

Wat grappig!

Willy zei

Ohhh...super leuk, mooi doosje ook!!

Rita Janssen zei

Knap gedaan Evelyn, het doosje is ook ontzettend goed gelukt!
Groetjes, rita.

Anoniem zei

Dit is ook zo leuk! Natuurlijk kun je een doosje maken van mooi papier,maar van een kaart is toch VEEL leuker!!!
Een foto van mijn gehaakt doosje komt eraan.
groetjes,Truus uit Drenthe

ida zei

Ook weer helemaal leuk!

groetjes Ida

Betsy zei

Ook leuk! Ik vind zo'n kaartendoosje ook geweldig en heb er al heel wat gemaakt in allerlei soorten en maten. Ik haak de randen. Dat geeft ook een mooi effect. Mooi dat de bloem zo perfect past bij de kaart.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...