"" voor mij - voor jou: alle gekheid op een stokje

maandag 27 mei 2013

alle gekheid op een stokje


Nu zijn de tomatenplanten nog klein.

tomatenplanten-1

 Maar straks kunnen ze wel een steuntje in de rug gebruiken.

tomatenplant-2

 En als dan de tomaten rood en rijp zijn moet je opletten dat je tijdens het bukken en plukken niet de punt van de stok in je oog krijgt.
Zo zal dat niet gebeuren.

bloem-op-stok

De gehaakte bloem had ik nog liggen. Een steel gemaakt door een hulsje te haken: 2 losse en in de eerste losse 7 vasten en dan rond blijven haken tot de gewenste lengte.De steel aan de achterkant van de bloem vastnaaien.

gehaakte-bloem

Een blaadje (of twee) is ook wel leuk.

haakpatroon-blaadje

groetjes van imke


Pin It!

8 opmerkingen:

Gerd@ zei

Jou tomaten zien er goed uit ... bij ons staan ze er een stuk zieliger bij moet nog maar zien of ze het gaan redden ...
Leuk idee trouwens van de gehaakte oogstoppertjes ...

Fijne dag ... gr. Gerd@

Angélique zei

Weer zo'n leuk idee!

Muisje zei

Wat handig!
De tuin knapt er gelijk van op.

Tante Jannie zei

Wat een goed idee! Dit jaar doe ik even niet aan een moestuin op mijn balkon wegens de verkoop van mijn huis maar ik ga hem zeker onthouden!

Anoniem zei

Zeer handig en gelijk wat kleur in de tuin!
Als je de plantjes toespreekt,groeien ze nog harder(lol)!
groetjes,Truus uit zonnig Drenthe

Rita Janssen zei

Goed idee Imke! Zo kunnen we ons niet pijnigen aan die lange stokken als we onkruid wieden of zo :)
Groetjes, rita.

SOE zei

Hihi ik zou eigenlijk allemaal van zulke gehaakte plantjes in de tuin moeten hebben. Ik vind een tuin mooi maar tuinieren is echt niets voor mij vrees ik..
Groetjes, Soe

Lifebysoe.blogspot.com

Suzan zei

Heee wat gezellig en vrolijk zo'n bloemetje op stok!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...