"" voor mij - voor jou: kadolabeltjes–het vervolg

woensdag 17 april 2013

kadolabeltjes–het vervolg

Ik wilde dezelfde labeltjes maken als Imke, grappig dat ze er na afloop dan toch weer heel anders uit zien….
Eerst tekeningetjes gemaakt:

kadolabel-1

Ik had nog een blokje met ruitjes/lijntjespapier, dat leek me een leuke combinatie.

kadolabel-2

Zo, ik heb weer een voorraadje!


Ik doe nog eens een leuk muziekje, dat is al weer heel lang geleden…
(het spotify-linkje dat hier eerst stond was achteraf geen succes, wie wilde luisteren moest eerst spotify downloaden.....ja, zo zijn we niet getrouwd zeg......dan maar een linkje via grooveshark, dat  werkte in het verleden wel goed ☺)

Let Me Fall (from Cirque du Soleil) by Josh Groban on Grooveshark
groetjes van
Evelyn

Pin It!

12 opmerkingen:

marmarel zei

Wat superleuk gedaan, teken je dat zo uit de vrije hand?

Willy zei

Wat een super leuke labeltjes, mooi getekend en het staat zóóó mooi op het ruitjes papier!!

iene zei

@marmarel
het zijn maar simpele tekeningetjes en vast niet anatomisch correct ☺ (deze 4 bleven over van een blad vol afgekeurde probeersels)

Anoniem zei

Wat leuk om dit zo te combineren!
We doen vaak te ingewikkeld en jullie laten zien hoe het eenvoudig leuk kan zijn.
groetjes,Truus uit Drenthe

Rita Janssen zei

Zo simpel en zo speciaal en mooi, heel persoonlijk ook om te geven!
Toffe labeltjes Evelyn.

Tante Jannie zei

Die tekeningetjes zijn zo leuk!

Miek zei

Heel erg leuk en wat een heerlijk muziekje!!

Betsy zei

Het voorjaar zit in de lucht: dat is door deze lieve tekeningetjes wel duidelijk! Eenvoudig, maar zo leuk :)
Mooie muziek ook.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anneke zei

Heel mooi! Leuk getekend. De tekeningetjes passen perfect op het lijntjespapier.

Minimoek zei

Geweldig leuk vooral die uiltjes, super!!

Suzan zei

oooh... en dat slakje..geweldig!!

Gewoon Elise zei

Wat zijn ze leuk geworden!! Ik ben jullie gaan volgen (nummertje 200 haha, mooi getal, hopelijk haal ik binnenkort de helft!).

Jullie maken leuke dingen samen!!

Groetjes Elise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...