"" voor mij - voor jou: ik ben er bijna

maandag 15 april 2013

ik ben er bijna


De rode randen en letters zijn geborduurd.
rode-randen-en-letters-1
Maar ik mis nog iets.
Nog één randje rondom.
rode-randen-en-letters-2
Dit ziet er al beter uit.
rode-randen-en-letters-3

En nu deze bijna af is begin ik heerlijk met een nieuw borduurwerk.
borduurpatroon
Ik maak hem niet op één grote lap. De patronen staan allemaal in gelijke rechthoeken dus  ga ik proberen om er een boekje van te maken.
blauw-borduren
groetjes van imke

Pin It!

7 opmerkingen:

Willy zei

Borduurwerk waar ik van hou, erg mooi!
Leuk dat je van die tweede een boekje gaat maken. Veel borduurplezier!

Ellen van Vuuren zei

dat is heel erg mooi !!
ik als haak verslaafde heb een borduurring besteld :-)
moet niet gekker worden haha

liefs, Ellen

Rita Janssen zei

Oh Imke zo prachtig, je rode letterlap met die prachtige randen erbij, echt super! En nu is het beter met dat kleine randje er nog bij om :)
En je nieuwe project steekt ook wel mijn ogen uit moet ik zeggen...
Groetjes, rita.

ida zei

prachtig borduurwerk! en de volgende wordt volgens mij ook
heel mooi!

groetjes ida

Betsy zei

Echt heel mooi, met die randen. Dat laatste randje maakt het inderdaad helemaal af.
Je volgende project is ook heel erg mooi. Wat een leuk idee om er een boekje van te maken. Dat borduurt ook fijn: per bladzijde :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anoniem zei

Prachtig borduurwerk laat je weer zien.En ja,dat randje erom heen maakt het af.Ga je het inlijsten??
Leuk om van het nieuwe patroon een boekje t maken.Ben wel nieuwsgierig op welke manier je dit gaat uitvoeren.
Veel borduurplezier.
groetjes,Truus uit Drenthe

Willeke zei

Ik was even niet langs geweest en heb net even 'terug' gekeken. Wat veel moois!! Dank voor alle inspiratie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...