"" voor mij - voor jou: opgelapt! (opgeknapt?)

woensdag 13 februari 2013

opgelapt! (opgeknapt?)

Er waren aardig wat ideetjes om mijn geboetseerde en gehavende dame op te lappen. (Een mooie gelegenheid trouwens om nog eens te benadrukken hoe blij wij altijd worden van de reacties op onze schrijfsels!)

Niet alles was uitvoerbaar. Maar met het idee van een kettinkje of een bandana kon ik wel iets.
Omdat het beeldje een beetje een metalige uitstraling heeft, vond ik een bloemetjeslapje niet passen. Het moet een beetje steampunk…dacht ik…

Aan de slag dus met aluminiumtape, zwarte verf, brons-en goudwas, stukje ketting en wat minisplitpennetjes.
En zo is het geworden:

opgelapt-1a

opgelapt-2a

opgelapt-3a

opgelapt-4


Ik vind dat ze zo wel weer even mee kan!
Bedankt voor het meedenken ☺.


groetjes
Evelyn

Pin It!

11 opmerkingen:

Dinaz ♥ zei

Hihi...Veel beter!!!
Goed gedaan!! Kan ze lekker in de kast blijven staan :o)

Fijne dag! Dinaz ♥

Janine zei

Wat een bijzonder idee om haar zo op te lappen, en het is jullie goed gelukt, ik vind het heel kunstzinnig uit zien, chappeau!

Pleuntje zei

Joh, het is ineens een heel stoer beeldje geworden.
Ik vind hem/haar super, gelukkig dat hij nog niet in de K is beland. X

Ellen van Vuuren zei

oh.. zoiets prachtigs !!
ben zwaar onder de indruk
vind het echt helemaal geweldig !

liefs, Ellen

Birgitte aka Bietje zei

Lekker stoer beeld is het nu geworden. Ineens heel anders en nieuw beeld. Gaaf.

Dymphie zei

O wow! Zo ziet ze er wel héeeeeel spannend uit! Zo'n mooi beeld zet je graag in het zicht.

Tante Jannie zei

Zo kan ze nog jaren mee toch? Heel mooi gedaan! Wel een beetje kinky hahah :)

Rita Janssen zei

Knap gedaan hoor en het past er ongelooflijk goed bij, je bent echt wel in de stijl gebleven Evelyn!
Prachtwerk geleverd.
Groetjes, rita.

Anneke zei

Wat is het leuk geworden! Heel mooi!

Jessica Postema zei

ik vind het heel gaaf gedaan. Wel een ontdeugende dame geworden zo met die kettingen enzo.

Annagreet zei

Yo! Kinky!! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...