"" voor mij - voor jou: en elke bloem gaf hij een zoen….

vrijdag 1 februari 2013

en elke bloem gaf hij een zoen….

Waar gaat dit nu weer over….???
Over een schilderijtje!

bloemen-zoenen-1

 Ik heb eerst met heel erg verdunde acrylverf een achtergrond gemaakt en daar met een lichtgrijze fineliner de tekst op geschreven.
bloemen-zoenen-4
 
Toen mijn schetsje overgebracht op de ondergrond en met een zwarte fineliner overgetrokken.
bloemen-zoenen-3

 Misschien denk je: wat een rare rups op een steeltje……. hihi, maar eigenlijk is het  een hele vrije interpretatie van het lampenpoetsersgrasje:
image
 
Al een tijdje bewaarde ik de schaaltjes waarop in onze supermarkt de sjalotjes verpakt worden en kijk, dan weet je ineens waarom je ze bewaard hebt!
bloemen-zoenen-2
 
Het schilderijtje is 13 bij 8,5 cm.

groetjes van
Evelyn

Pin It!

12 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een lief schilderijtje met een vette knipoog! Een genot om naar te kijken :-)
Erg leuk gedaan!

Ellen van Vuuren zei

superleuk !!!
en ja herkenbaar hey soms bewaar ik ook dingen waarvan je denkt... en ineens heb je het dan toch nodig :-)

ik vind het echt een schatje !!

liefs, Ellen

Hitsje zei

Wat een mooi plaatje!

Tante Jannie zei

Oh wat mooi gemaakt! Echt geweldige tekeningen!

Maria zei

Haha, leuk! Het levert toch leuke gedachten op, he, als je met fantasie de wereld om je heen bekijkt!

joke zei

Jouw supermarkt gebruikt heel mooie schaaltjes voor de sjalotjes!
Leuke tekening!
Groet, Joke

Rita Janssen zei

Zo mooi Evelyn, je bent een echte kunstenaar, het lijkt net iets gekocht...
Je hebt heel goede ideeën en je kan ze ook nog goed uitvoeren, want dat is meestal het moeilijkst.
Knap werk!
Groetjes, rita.

ida zei

heel erg leuk en grappig!
leuk ook dat je het zelf hebt getekend.

groetjes Ida

Willy zei

Wat is dit gaaf, zóóó leuk!!

Betsy zei

Lief schilderijtje is dit geworden. Grappig met die koppies.
Bedankt voor de tip van de bakjes: ik heb er ook nog een paar liggen... :)

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Kulengkleng zei

heel mooi en grappig!
fijne avond!

Jessica Postema zei

ow wat leuk en hij past ook leuk bij het berichtje van Imke erboven. (schilderij met bloemtje).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...