"" voor mij - voor jou: een armbandje

woensdag 27 februari 2013

een armbandje

armbandje-1

 Ik zocht iets in de voorraadkast en vond een bijna vergeten zakje met metalen “kralen” (om iets op te plakken). Gauw een kettinkje gesloopt voor kleine metalen kraaltjes, een stukje koordelastiek uit de naaidoos gepakt en een restje van een velletje met geprinte plaatjes opgezocht. 

armbandje-2
 Toen had ik alleen nog een stukje naturel koord nodig om het armbandje verstelbaar te maken, wat glossy accents om het plaatje af te lakken en……

armbandje-3

 een toepasselijk woord uit een oud vogelboekje om aan de achterkant (die vast ook wel eens voorkant mag zijn…) te plakken.

 Toch jammer dat ik niet zo’n sieradenmens ben….misschien geef ik hem wel een keer weg…..

 groetjes van
Evelyn

Pin It!

8 opmerkingen:

Pleuntje zei

Leuk gedaan en origineel, net als de mooie fotolijstjes hieronder........X

Angélique zei

Heel leuk gedaan!
Ik ben ook geen sieradenmens hoor, en al helemaal niet als het steeds af en aan moet.

Tante Jannie zei

Dat zijn toch nog eens leuke 'cadeautjes' als je eigenlijk op zoek bent naar iets anders :) Tof gemaakt!

Ellen van Vuuren zei

Mooi gemaakt ! en dat zijn leuke kadootjes !

Marleen Derweduwen zei

Waarom geen ruil-blogbericht opzetten; je armband is tof en zal zeker een ruil waard zijn.

Rita Janssen zei

Leuk gemaakt Evelyn, dat heb je weer fijn gedaan! Sieraden maken is niet mijn ding, maar ik zie het wel graag:)
Groetjes, rita.

Anoniem zei

Wat een leuke ideetjes staan er steeds weer hier....
Alles wat je maakt,hoeft voor jezelf te zijn.Kadootjes geven is een fijn gevoel.
Bedankt voor je antwoord op mijn vraag.
succes met nieuwe ideetjes.
groetjes,Truus uit Drenthe

Willy zei

Super leuk!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...