"" voor mij - voor jou: oei!

maandag 21 januari 2013

oei!


Ik durf het bijna niet te laten zien.
Nog meer quilts die (nog) niet af zijn.
Ik was begonnen met het opruimen van de laden met lapjes.
dat ging goed, kijk dit ziet er weer overzichtelijk uit.
laden-met-lapjes 
En toen kwam la nummer vier.
Daar liggen ook lapjes in, maar die zitten voor een deel al aan elkaar, één voor één komen ze tevoorschijn.
ufo's

ufo-2

ufo-3

Ik word er nu toch wel een beetje onrustig van.( er ligt nog meer in de la).
groetjes van imke




Pin It!

10 opmerkingen:

Ans zei

Joh wat maakt het uit, ik vind dat heerlijk. Ik kan nooit zo lang aan hetzelfde bezig zijn, en dan heb ik altijd wel weer een UFO waar ik aan verder kan. Er zijn ergere dingen!

Angélique zei

Het bederft niet in de la, maar het is eigenlijk allemaal te mooi om niet af te maken ;-)

baukje zei

Rustig blijven !!!!! Mijn vader zou gezegd hebben: het eet geen brood;
Ik vind ze alle drie heel erg leuk, de laatste is mijnn favoriet.

marmarel zei

Die zijn stuk voor stuk mooi! Jammer om ze onaf in de la te laten liggen, maar hier 't zelfde hoor. Geen quilts, maar wel genoeg andere moet-nog-af-projecten.

Rita Janssen zei

Zo herkenbaar Imke, ook ik heb overal zoveel projecten die ik "bezig" ben, alleen zijn het bij mij geen quilts, maar brei- en borduurwerken meestal.
Bovendien, wij hebben geen rommel, wij hebben veel creatieve ideeën.
Groetjes, rita.

Maddy zei

..maar goed dat je bij mij niet kunt kijken, dan zou je helemaal gaan stuiteren van de diverse "unfinished projects"....gewoon héél rustig weer terug stoppen tot je vanzelf weer de zin krijgt om er wat van af te gssn maken...LOL...

Willeke zei

Haha, ziet er ook wel errug leuk uit hoor. Ben benieuwd naar wat er nog meer uit die laden komt..

Betsy zei

Nou, kom ook maar eens bij mij kijken...
Deze ufo's komen ook vast nog wel een keer af. Een beetje variatie in de creatieve uitspattingen is helemaal niet verkeerd.
Ik vind ze trouwens wel heel mooi, die quilts.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Tante Jannie zei

Dat ziet er toch mooi uit allemaal? En dat het niet af is maakt helemaal niet uit. Het is toch geen weer om naar buiten te gaan ;)

Jessica Postema zei

Gelukkig eten ze geen brood, en ze zien er nu al mooi uit. Komt vast goed.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...