"" voor mij - voor jou: hartjesquilt

vrijdag 25 januari 2013

hartjesquilt


gelukkig lees ik in de reacties van afgelopen maandag dat ik niet de enige ben die nog  het één en ander moet (wil) afmaken.
Ik laat dus nu gewoon het volgende zien.
Een paar maanden geleden had ik een stapel lichte lapjes van 10 bij 10 aan elkaar genaaid voor een eenvoudige quilt. Maar voor mijn gevoel was hij toch nog niet af. Dus de lap mocht even over de stoel tot ik een leuk idee had.

hartjesquilt-1


En toen zag ik op steeds meer (quilt)blogs hartjes en dit logo verschijnen.


image

Bij haar is het begin.
Dat was wat voor mijn lap.
Dus in de lappenla gedoken en ik ben aan het tekenen, knippen, rijgen en naaien gegaan.

hartjesquilt-2

hartjesquilt-4

hartjesquilt-3
groetjes van imke 

Pin It!

17 opmerkingen:

Angélique zei

Dat wordt gaaf! Je hebt nu vast weer heel veel zin om deze quilt af te maken :-)

Tammy@T's Daily Treasures zei

So very pretty. The hearts add the perfect finishing touch and such lovely colors. Best wishes, Tammy

baukje zei

Oh wat is tie ineens leuk!!!!!

Tante Jannie zei

Ja! Dat is leuk! Goed gevonden zeg!

Anneke zei

Blogs afstruinen kan dus heel inspirerend werken, soms maar een klein duwtje nodig he :) Zo wordt je quilt wel supermooi!

vrouw Hommel zei

Prachtig om te zien hoe anders de quilt nu wordt.

Dinaz zei

oei...dat wordt gaaf!!!
Veel werk...maar wel heel mooi!

Succes! Dinaz ♥

Maddy zei

Kijk en dan ineens héb je het gewoon!! Helemaal te gek zo..."spread the looooove":-)) Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

Dinah zei

Met die hartjes wordt het erg mooi!!

Fijn weekend, dinah

Rita Janssen zei

OOOOOOHHHHHH Imke ZOOO MOOOOIII !!!!
Ongelooflijk, geweldig, fantastisch, leuk met al die kleurige hartjes!
Proficiat Imke!

Marleen Derweduwen zei

En nu is die quilt perfect!!!

Yvonne zei

Wat mooi!!!! Fijn weekend en naai ze :)
Groetjes, Yvonne

Dymphie zei

dat ziet er vrolijk uit! (al vind ik 'm zo zonder hartjes ook wel heel mooie 'bleek' :))

Gerd@ zei

Superleuk .....

Fijn weekend ....

Groetsss Gerd@

Liane zei

Wie wat bewaard, die heeft wat..
Wat een leuke quilt wordt het zo!
Ennehhhhh past mooi bij het thema van februari bij de Lekprikkers :-)

Jeanine zei

Net getover!!! Heel mooi met al die verschillende hartjes...

Groetjes,
Jeanine

Pleuntje zei

Geweldig zo'n hartenkleed. Mooi idee. X

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...