"" voor mij - voor jou: hartjes

maandag 7 januari 2013

hartjes

Negen kleine hartjes.Ik ga een miniquilt maken, maar ik twijfel nog op welke achtergrond ik ze ga appliceren.
9-hartje-1

9-hartjes-2
Verder ben ik bloemetjes aan het haken.Er staan er al een paar gezellig in een vaasje.
gehaakte-bloemen-in-vaas
Dit blijft toch wel mijn favoriete bloemetjespatroon.
2 steken opzetten en in de eerste steek 7 vasten en sluiten met een halve vaste.
Dan 8 lossen en een halve vaste in dezelfde steek en ook in de volgende steken:halve vaste – 8 lossen – halve vaste.
groetjes van imke

Pin It!

8 opmerkingen:

Dinaz zei

Leuk! Ik vind het bovenste stofje het leukste staan...:o)
Succes met kiezen!

Fijne nieuwe week!
Groetjes Dinaz ♥

Ellen van Vuuren zei

Leuk ! Alvast een voorjaars gevoel met al die bloemetjes !
Groetjes, Ellen

baukje zei

Leuk die hartjes, eerlijk gezegd vind ik beide stofjes niet zo'n goeie keus.

Maddy zei

Ik vind het bovenste ruitje het leukst. Lief bloemetje, bedankt voor de uitleg...leuk idee ook een beetje voorjaar vast!

Anneke zei

Hartjes in heel mooie kleuren. Ik ga ook voor het bovenste ruitje maar doe jij maar lekker je zin :)
Al een beetje lente in huis met die bloemetjes, heel mooi!

Rita Janssen zei

Leuk quiltje zal het worden, ongetwijfeld! Ik zou kiezen voor het tweede stofje, maar het is jouw quiltje, dus...
Groetjes, rita.

Willy zei

Wat een leuke gehaakte bloemetjes, ben er zelf helaas niet zo'n ster in!!

brigitte zei

Vind alle twee de stofjes leuk.
Je bloemen zijn super leuk.
Op0 draad wat eeen leuk idee.
Groetjes Brigitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...