"" voor mij - voor jou: hartendoosje

vrijdag 18 januari 2013

hartendoosje

De hartjes uit het vorige bericht heb ik op een doosje geplakt.
hartendoosje-1
Maar niet zo maar een doosje…..
Ik vond het onderste deel van een koker (zaten chips in), de rest van de koker had ik al eens voor iets anders gebruikt (en gooit zij de restjes dan weg?…neeee! je weet maar nooit of het nog eens te pas komt!…zoals nu dus..).

Eerst met gesso ingesmeerd en daarna stukjes woordenboekpapier er opgeplakt:
hartendoosje-2hartendoosje-3

Wat stippeltjes gestempeld, randjes gevintaged en onderste metalen randje rood gekleurd met alcoholinkt:
hartendoosje-4hartendoosje-5

Om de rand af te werken heb ik een servetplakbandje gemaakt:
hartendoosje-6hartendoosje-7

Het randje van het bijbehorende deksel heb ik een zwartwit blokjespaptroon gegeven. De frutseltjes hebben geen nut, maar zorgen voor een vrolijke noot:
hartendoosje-8hartendoosje-9

En wat zit er in? Bloemetjes van Betsy!
hartendoosje-12hartendoosje-10

Ik had nog wat hartjes over én een heel klein spanen doosje:
hartendoosje-11
Eigenlijk vind ik deze haast nóg leuker, maar ik heb hem inmiddels al weggegeven…..
Met mintsnoepjes er in bleek het een zeer geslaagd kadootje te zijn.

groetjes van
Evelyn

Pin It!

11 opmerkingen:

Angélique zei

Wat heb je die doosjes weer super leuk gemaakt! Je schudt ze ook maar zo uit je mouw hè ;-)

Annie Bodelier zei

Wat is dat leuk geworden. Ik geniet altijd weer van jullie blog -dank jullie!

Dinaz zei

Leuk!
Je hebt altijd leuke kleine ideetjes...super!

Fijn weekend alvast! Dinaz ♥

Ellen van Vuuren zei

superleuk geworden ! wat ben jij creatief zeg !

liefs, ellen

Tante Jannie zei

Heel erg leuk!

Willy zei

Super leuk doosje!!

Betsy zei

Wat ziet dat er super uit! Je zou niet zeggen dat je dat met zulke eenvoudige materialen hebt gemaakt. Ik vind het effect geweldig. Helemaal leuk om mijn bloemetjes in het doosje te zien zitten. Morgen komt er een nieuw patroontje.

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Dymphie zei

wat een superschattige mooie hartjesdoosjes!

brigitte zei

Super leuke doosjes met hele mooie hartjes.
Fijn weekend.
Groetjes Brigitte

Jeanine zei

Ik vind het kleintje net iets mooier. En door jouw doosjes te zien kreeg ik inspiratie voor mijn vriendschapsswap bij Valerie... Bedankt daarvoor... Je zal het nog wel zien verschijnen...

Groetjes,
Jeanine

Jessica Postema zei

wat een leuke vrolijke doosjes, en je kan ze mooi gebruiken om wat gezelligs in te doen, als je ze niet weg geeft dan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...