"" voor mij - voor jou: harten en huisjes

woensdag 30 januari 2013

harten en huisjes

deel 1
Vorige jaar maakte ik een gehaakt hart met kraaltjes om een frame van ijzerdraad. Eigenlijk té leuk om nooit meer iets mee te doen en dus bedacht ik (al filosoferend over het gezegde “home is where the heart is”) het huisje in het hart. (Eigenlijk bedacht ik er wel 3, maar dit is dus de eerste.)
 
hart-en-huisje-1

 Het huisje heb ik gemaakt van dik karton (supermarktdoos), beplakt met een stukje oud papier, beetje witte verf er over en een vogeltjes-poëzieplaatje. Ik had nog een heel klein hartje over van het doosjesproject, dan paste er mooi bij.

hart-en-huisje-2

Het patroon van het originele gehaakte hart staat hier.
gehaakt-hart-7

 En het gele hartje? Dat ga ik weggeven, ik weet al aan wie…..
Want wat zag ik deze week toevallig bij de bloggerstatistieken? Dit:
2000-reacties

Hij komt naar je toe, Betsy! (als je dat leuk vindt tenminste…)

En over statistieken gesproken, het wordt tijd om over een nieuw weggevertje na te denken. Wat gaan we het eerst vieren, 200 volgers of 100.000 pageviews? (ik denk pageviews…☺)
Maar eens snel gaan brainstormen met Imke!

groetjes van
Evelyn

Pin It!

15 opmerkingen:

Jessica Postema zei

Een heel lief hartje en en een heel lief vogeltje. Mooi gemaakt.

marmarel zei

Wat schattig gedaan! Dat is ook een leuk idee voor een dank-je-wel-kleinigheidje!
Leuk is dat he, die statistieken. Toen ik zelf begon, een paar maanden geleden, dacht ik: ik ga mij daar niet mee bezig houden. En toch kijk ik nu elke dag even, zo leuk om te zien dat kijkers van over de hele wereld langskomen!

Nicole Maaksels en meer zei

Oehh, dit is leuk! Beide hartjes zijn echt schattig geworden.

Willy zei

Betsie boft, want hij is leuk!

Ellen van Vuuren zei

Heel leuk bedacht !!
liefs,

Minimoek zei

Wat een leukerd, daar zal Betsy vast heel blij mee zijn!!

Margot zei

superleuk!

Tante Jannie zei

Oh wat is dit leuk zeg! Heb hem direct op Pinterest gezet :)

Angélique zei

Oh, wat een leuk hart heb je weer gemaakt! Jullie hebben altijd zulke originele ideeën :-)

Wat zal Betsy er blij mee zijn!

Rita Janssen zei

Leuke hartjes Iemke, dat heb je goed versierd met dat huisje en die vogel, echt origineel zo!
En Betsy zal er zeker blij mee zijn.
Groetjes, rita.

Betsy zei

Oh, wat een leuke verrassing: zit ik niets vermoedend dit berichtje te lezen en te denken van Oh ja, dat hartje, dat was wel heel er leuk en zie ik mijn foto daar ineens verschijnen en blijk ik het hartje gewonnen te hebben. De dames hiervoor hebben helemaal gelijk: ik vind het helemaal geweldig! Hij kan een mooi plekje krijgen bij Gregorius die ook nog steeds in de woonkamer vertoeft.
Dank jullie wel en blijf vooral doorgaan met al die inspirerende ideeën. Altijd weer verrassend wat jullie laten zien.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

ida zei

wat leuk gedaan!!

groetjes Ida

Maddy zei

Heel leuk gedaan, zo tof ook hoe je ieder snippertje en dingetje wat van een ander projectje overblijft dan ook gewoon weer gebruikt..Betsy is een bofferdje!! Grtzz..Maddy

Anoniem zei

Loop even achter met lezen.
Wat leuk,dat je dat mooie hart hebt weg gegeven.
Heb het met mijn eigen hartjes even druk gehad.Moet toch maar weer vaker kijken naar jullie ideeen.
succes met al het leuks wat jullie bedenken.
groetjes,Truus uit Drenthe

Tineke Bolleboom zei

Wat leuk, dat hartje, supergaaf gedaan, ik blog pas kort en ga je volgen ik vind het leuk als je ook eens bij mij komt kijken!
tineke
bollies53.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...