"" voor mij - voor jou: een raar gehaakt beestje…

woensdag 9 januari 2013

een raar gehaakt beestje…


heenenweerwolf-1
 Het zal niet iedereen meteen duidelijk zijn wat voor beest ik hier heb geprobeerd te haken,  maar degene voor wie ik het haakte heeft het ongetwijfeld direct herkent als ………..(denk Roodkapje….)!

(denk: Grootmoeder, wat hebt u een grote mond……)

heenenweerwolf-2
 Een grijze hongerige wolf, met grote ogen, een grote mond en een dikke buik.

heenenweerwolf-3
 Superhandig om een usb-stick in te bewaren.
Beetje raar dus, maar wel nuttig!

groetjes van
Evelyn

Pin It!

9 opmerkingen:

Ria A.-S. zei

Goedemorgen Evelyn,

Ik lees al een tijdje mee, dus wordt het tijd dat ik eens reageer ;)
Geweldig, deze wolf, wat een goed idee!
Groetjes uit Valkenburg..

Angélique zei

Zo,deze wolf heeft een flinke eetlust! Leuk gedaan!

Ellen van Vuuren zei

hahaha doet me aan ice age (schrijf ik dat goed ?) denken.
op de een of andere manier is het een aandoenlijk diertje !! erg leuk gedaan.

Maddy zei

oooo wat is ie leuk "maar grootmoeder wat heeft u een grote mond" hihihihi...en inderdaad doet hij ook wel een beetje denken aan dat beestje met die eikel uit Ice Age! Grtzz..Maddy

ida zei

ik zou niet bedacht hebben dat het een wolf is, maar hij is wel erg grappig!

groetjes Ida

Tante Jannie zei

Haha leuk gedaan!

Willy zei

Nu je het zegt zie ik het goed, vooral in zittende vorm. Ik vind 'm erg leuk!

Betsy zei

Super, dit wolfje en ook heel handig: hij valt op! Ik ben namelijk altijd mijn usb-sticks kwijt....

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Rita Janssen zei

Heel goed gevonden Evelyn, alleen mag je je wolf dan niet kwijtspelen of je stick is ook foetsie! En daar ben ik goed in, in het doen verdwijnen van die sticks... :)
Maar toch een leuk wolfje.
Groetjes, rita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...