"" voor mij - voor jou: alweer hartjes……

woensdag 16 januari 2013

alweer hartjes……

maar nu van papier!
hartjes-1

 Ik begon hier mee:
hartjes-2

 Lekker kliederen:
hartjes-3

 Na droging even een warme strijkbout er over (het velletje tussen een stukje bakpapier) zodat het glad en stevig wordt en er hartjes op getekend:
hartjes-4

 Uitgeknipt, randjes zwart gemaakt met stempelinkt en wat glans aangebracht met goudwas:
hartjes-5

 Ik vind ze mooi!
hartjes-6

 Nu moeten ze nog ergens opgeplakt worden.
(dus gauw aan de slag met deel 2 van dit projectje….)

groetjes van
Evelyn

Pin It!

9 opmerkingen:

Willy zei

Super leuk dit, bedankt voor je duidelijke uitleg. Ga 'm ff pinnen hóór :)

Dymphie zei

Rood en goud, perfect voor hartjes. De jouwe zijn schitterend, ben benieuwd naar deel 2 :)

Anoniem zei

Denk,dat ik dit idee maar opsla voor onze Ierlandreunie.Dat wordt vast net zo'n succes al het -handig in je tas- boekje.
Waar haal je toch al je inspiratie vandaan?
dacht,dat ik creatief was als ex-kleuterleidster,maar dat is niets vergeleken met jullie leuke ideetjes.
succes met deel 2
groetjes,Truus uit Drenhte

Rita Janssen zei

Mooi Evelien en helemaal niet moeilijk, maar teveel geprul voor mij!
Groetjes, rita.

Tante Jannie zei

Mooi! Ben ook benieuwd naar deel twee ;)

ida zei

ik vind ze ook mooi en ben benieuwd wat je er verder mee gaat doen!

groetjes Ida

Janine zei

Heel mooi!!!

joke zei

Wat een leuk idee! En ik heb nog heeeeel veel servetten!

Jessica Postema zei

dat is een leuk effect. meteen op zoek naar een mooi servetje. Dank je voor de goede tip.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...