"" voor mij - voor jou: kerststempel gemaakt…

woensdag 19 december 2012

kerststempel gemaakt…

kerststempel-1

Omdat ik meestal pas halverwege december kerstkaartideeën krijg, was ik blij dat ik me op tijd herinnerde dat ik nog een rubberachtig gutsmatje had liggen (hier gekocht).


Ik vond ook nog een ontwerp van een zelfgemaakte kerstkaart uit 2002 en dacht: dat patroontje kan ik nóg wel eens gebruiken (was ooit bedoeld voor een schilderijtje, maar dat is er nooit gekomen, wie weet…ideetje voor volgend jaar kerst…)


kerststempel-2

 Het begin is er….. vandaag een dagje plakken en knippen en dan zijn ze misschien toch nog op tijd de deur uit…..

kerststempel-3

 groetjes van
Evelyn

Pin It!

14 opmerkingen:

Pleuntje zei

Leuk gedaan en ieder jaar neem je je natuurlijk voor om eerder te beginnen met de kerstkaarten en ieder jaar denk je: o ja de kerstkaarten ik wou dat ik eerder was begonnen, ha ha . X

brigitte zei

De mijne zijn af maar moeten nog verstuurd worden.
Morgen gaan ze op de bus.
Wat een leuke stempel heb je gemaakt.
Ook grappig dat je er een 10 jaar oude kaart voor gebruikte. Zou iemand het herkenne?
Super leuk idee weer.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Angélique zei

Heel mooie stempel!
Ook mijn kerstkaarten zorgen weer voor een portie stress :-$, was wel op tijd begonnen, maar de inspiratie bleef weg.
Die van jou worden vast prachtig.

Tante Jannie zei

Wat leuk gemaakt zo! Die zijn heus nog wel op tijd hoor. :) Maar ik ben wel blij dat de mijne grotendeels allemaal al de deur uit zijn. haha

baukje zei

Wat ben je toch creatief!!! En bedankt voor je uitgebreide antwoord op mij gessovraag. Ik ga het eerst maar eens gewoon proberen met latex.

Dymphie zei

Wat heb je een prachtige stempel gesneden. Gaaf om dan een ontwerp van 10 jaar terug te kunnen gebruiken.

Mama Maai zei

Hele mooie stempel!

Margot zei

dat is gaaf!

Roos zei

Ooh wat heb je dat mooi gedaan !
Knap hoe je zo'n stempel uitsnijd, en de kaarten die je ermee gemaakt hebt zijn prachtig en natuurlijk heel erg origineel!
Groetjes Roos

joke zei

Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben ;-). Ik kreeg gisteren pas inspiratie.

Rita Janssen zei

Een hele leuke eenvoudige kerstkaart Evelyn, meer moet dat toch niet zijn? Je hebt een tof ontwerpje zelf gemaakt met die stempel, ik zou niet weten hoe eraan te beginnen....
Groetjes, rita.

Willy zei

Super knap deze zelf gemaakte stempel!! Ziet er nu al leuk uit, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Anneke zei

Tja, dat had ik ook nog willen doen, een kerststempel gutsen. Maar het is bij het ontwerp gebleven...Die van jouw is super geslaagd, heel mooi!

Jeanine zei

Dat zullen mooie kaarten worden! De mijne zijn nog niet helemaal af. Er meer werk aan dan ik dacht.

Groetjes,
Jeanine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...