"" voor mij - voor jou: kerstkaartjes

maandag 10 december 2012

kerstkaartjes

Eerst heb ik een paar kerstboompatroontjes getekend.



Deze geborduurd op fijne (14 draadjes per cm.) borduurstof.


De borduurtjes op  stevig  papier  en daarna op een stukje hout geplakt



Ik had nog een houten standaard, ooit eens gekocht in de kringloopwinkel. Er hoort nog iets bij, maar ik weet niet meer wat. Maar nu gebruik ik er één voor de kaartjes.


 En met een servettentapeje  ziet het er dan zo uit.


De kerstboompjes komen niet zo duidelijk over, maar beter dan dit lukt niet.
groetjes van imke

Pin It!

9 opmerkingen:

Dinaz zei

Leuk!!!
Lieve kerstboompjes zo...:o)

Groetjes Dinaz ♥

Minimoek zei

Wat een leuk idee, heel schattig die boompjes.

Willy zei

Leuke kerstboompjes op rij.
Groetjes,

Rita Janssen zei

Ze zijn duidelijk genoeg Imke, wie ook borduurt weet wel hoe het er uitziet in het echt. Je hebt heel mooie eenvoudige patroontjes gemaakt en ze komen heel goed over op stof. Geweldige uitvinding ook om ze op stokjes in die standaard te zetten.
Groetjes, rita.

ida zei

wat weer een leuk idee, het ziet er
super schattig uit!

groetjes Ida

Pleuntje zei

Staat heel erg leuk. Mooi gemaakt. X

Willeke zei

't ziet er geweldig uit Imke!

Tante Jannie zei

Dat ziet er leuk uit!!

Jessica Postema zei

oh wat zijn deze leuk. En op de standaard kan je er ook nog lekker naar kijken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...