"" voor mij - voor jou: kerst

maandag 17 december 2012

kerst

Het wordt nu toch wel eens tijd om het huis in kerstsfeer te brengen.
Dus de kerstspullen opgezocht.

   


Groen gekocht

.
Ik ga mij vandaag niet vervelen.

En ik kwam de sterretjes weer tegen  die ik vorig jaar heb gehaakt.
En ik heb ook de beschrijving  in een schrift gevonden.
Deze is wel heel beknopt, maar volgens mij wel te doen.



Voor één sterretje haak ik er twee en naai deze aan elkaar met een ijzerdraad ertussen.



groetjes van imke

Pin It!

7 opmerkingen:

Rita Janssen zei

Wat een toffe sterretjes en om ze dan zo in bloempotjes op een rijtje te zetten, tof idee! Weer iets bijgeleerd over kerstversiering :)
Groetjes, rita.

Nicole Maaksels en meer zei

Die harten links op de foto vind ik supermooi en ik ga ook een paar sterretjes haken, dank voor het patroontje!

Tante Jannie zei

Wat heb je een leuke kerstspullen! Die sterretjes zijn ook erg leuk. Die ga ik ook eens proberen te maken. (als "newbee-haakster" haha)

KnutselMar zei

wat grappig die sterretjes op dat ijzerdraad!

Oh en ik heb ook mijn kerstspullen nog niet opgetuigd hoor! Eerst maar eens de Sint goed en wel de deur uit, even bijkomen, en dan mag de Kerst-zooi weer van zolder komen :P

Dinah zei

Wat een orgineel idee. Heel leuk.

groetjes, dinah

Betsy zei

Mooi, die sterren boven het groen.
Sfeervol plaatje.
Dank je wel voor het patroontje. Altijd leuk om een paar sterren te haken.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

jacqueline zei

Wat een leuk idee met de sterren, was opzoek naar een idee met sterren voor een babykamer en nu..... Thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...