"" voor mij - voor jou: een filmpje en een kaart (of 3…)

maandag 24 december 2012

een filmpje en een kaart (of 3…)

Toen dacht ik vanochtend: O, een kerstwensfilmpje op het weblog! Dat zou leuk zijn!
Snel een ipad-app opgezocht, de gratis versie van doink  (do ink) gedownload en tekenen maar….
Het is heel simpel, maar het gaat om het idee, hè.
Oja, op het bordje staat “merry x-mas”, het viel achteraf een beetje erg klein uit….
Dus, speciaal voor jullie, trouwe en toevallige lezers, oude en nieuwe volgers, een wens van ons:


 Nog even laten zien hoe mijn kerstkaarten uiteindelijk zijn geworden: 1 stempel (eigenlijk 2: 1 zelfgemaakt en 1 die ik nog had), 3 verschillende kaarten.

kerstkaarten-2012

 En tenslotte nog wat sfeerplaatjes.

bij mij:

kerstsfeer-1
kerstsfeer-2

 bij Imke:

image
 
Fijne dagen iedereen,
groetjes van
Imke en Evelyn

Pin It!

10 opmerkingen:

Jolette zei

Wat leuk dat filmpje!
Voor jullie ook hele fijne dagen gewenst!

Mooie sfeerplaatjes...

Groetjes,

Jolette

Marleen Derweduwen zei

Onze beste wederwensen!
De gezellige huissfeer zit er in ieder geval al in.

Angélique zei

Leuk gedaan dat filmpje! Ik wens jullie ook heel fijne feestdagen en een fantastisch 2013.

Mooie sfeerplaatjes trouwens ;-)

Rita Janssen zei

Ook voor jullie de beste wensen en fijne feestdagen! Heel veel sfeer bij jullie daar thuis!
En wat een leuk filmpje!
Groetjes, rita.

Betsy zei

Leuk filmpje!
Ik wens jullie ook heel fijne Kerstdagen.
Het ziet er heel gezellig uit bij jullie!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier Dian

brigitte zei

Leuk filmpje

Ook jullie en jullie gezinnen hele fijne kerstdagen en een gezond 2013.
Groetjes Brigitte

Anoniem zei

Leuk dit filmpje en mooie kerstkaarten en -foto's.
Jullie ook gezellige Kerstdagen en een gezond,gelukkig en zeer creatief Nieuwjaar!
groetjes,Truus uit Drenthe
ps bedankt voor alle leuke ideeen!

Willeke zei

Geinig filmpje!
Jullie ook fijne kerstdagen en een goed en gelukkig nieuwjaar gewenst!

Tante Jannie zei

Wat een geweldig leuk filmpje! Echt tof gemaakt! En wat hebben jullie je huizen mooi versierd. Nog een fijne kerst!

Jeanine zei

Ziet er allemaal heel gezellig uit. Prettige feestdagen.

Groetjes,
Jeanine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...