"" voor mij - voor jou: doe-het-zelf (washi-achtig) kerst tape

vrijdag 21 december 2012

doe-het-zelf (washi-achtig) kerst tape

kerst-tape-1

Nog even snel een leuk tapeje nodig voor de kerstkadootjes?
Makkelijk en leuk om zelf te maken!

kerst-tape-2
 Je hebt nodig: kerstservetjes en dubbelzijdig plakband.
 
kerst-tape-3
 Plak een reepje dubbelzijdig plakband op de achterkant van het bovenste laagje van een servetje.

kerst-tape-6
 scheur het servetje langs de randjes van het plakband
 
kerst-tape-4-jpg
 Een klein frummeltje maakt dat je de beschermlaag van het plakband makkelijk los kunt trekken.
 
kerst-tape-5
 Het leuke van dit nep washitape vind ik dat het zacht aanvoelt en een beetje doorzichtig blijft. En zo gebruik je ook je oude kerstservetjes nog eens.... (want die bewaar ik altijd).

kersthartje

groetjes
van
Evelyn

Pin It!

11 opmerkingen:

Angélique zei

Het ziet er weer erg leuk uit :-)
Ook die mooie gehaakte harten, die zijn eigenlijk wel een grotere foto waard ;-)

iene zei

@ Angélique,
ja, die bewaar ik nog even voor een volgend bericht...... ☺

Mama Maai zei

Nice!

Willy zei

Goed idee!

Dymphie zei

leuke tapejes maak je toch steeds! (en leuke hartjes gehaakt!)

brigitte zei

Erg leuk je tape.
Super bedacht.
Fleurt de meest saaie pakjes helemaal op.
Groetjes en een fijn weekend.
Brigitte

Maddy zei

Helemaal leuk!! Ik heb ook nog héél veel kerstservetten in huis! Leuke en bruikbare tip weer....thanxxxx!! Maddy

Ellen van Vuuren zei

leuk blog ! erg inspirerend.
ik ben ellen (nieuwe volger )

Groetjes, Ellen
http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

marmarel zei

Een heel leuk idee!

Tante Jannie zei

Dat is ook een leuk idee om het met servetten te maken! Ik maakte ze afgelopen week al met gewoon papier maar dit is ook heel tof!

Marleen Derweduwen zei

Heel tof want er bestaan heel veel mooie servetten en altijd hebben we er een paar van over.
Vanaf nu voor ieder thema passende tape!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...