"" voor mij - voor jou: boekje

vrijdag 28 december 2012

boekje


Na het haken,borduren,quilten is het ook weer leuk om iets met papier te doen.
Ik had zo’n boekje met wc rolletjes in mijn hoofd(ik zag eens zo'n boekje bij haar), maar dan zonder wc rolletjes.
Eerst heb ik van stippelpapier  zes mapjes gemaakt.

mapj-evoor-boekje


Toen labels van stevig papier voor in de mapjes. Hier heb ik foto’s opgeplakt.

boekje-2


Daarna heb ik er een kaft omheen gevouwen en door de voor- en achterkant eyelets geslagen.

boekje-3


Alles aan elkaar genaaid.

boekje-4


En omdat het een kadootje is maak ik er nog een tasje bij
.
kadotasje
groetjes van imke

Pin It!

8 opmerkingen:

Willy zei

Leuk boekje en een super leuk tasje heb je erbij gemaakt!!

ida zei

wat is ie leuk geworden, mooi
papier heb je gebruikt!

groetjes Ida

Betsy zei

Mooi stijlvol boekje met het stippeltjespapier en met het tasje erbij een geweldig leuk cadeautje!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Willy zei

Wat ziet het er mooi uit, erg leuk idee. Fijn weekend,

brigitte zei

Helemaal leuk.
De gene die hem kreeg was er vast heel blij mee.
Alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013.
Groetjes Brigitte

Rita Janssen zei

Wow, wat een kunstwerk, een heel gedoe lijkt me... niks voor mij. Dat zakje misschien, maar dat boekje zeker niet! Maar bij jou is het aardig gelukt :)
Groetjes, rita.

Jeanine zei

Een mooi boekje weer met duidelijke uitleg. Bedankt. Een prettig eindejaar en veel creativiteit in 2013!

Groetjes,
Jeanine

Tante Jannie zei

Wat een tof boekje zeg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...