"" voor mij - voor jou: tutorial slipcase/notebookbox

vrijdag 5 oktober 2012

tutorial slipcase/notebookbox

ofwel het Handige Hoesje voor Hele kleine schriftjes, afmeting 10 x 7 x 2 cm.

v-slipcase-2
v-slipcase-1
Dit hoesje is gevouwen, er komt geen lijm of tape aan te pas (alleen eventueel ter versiering).
Het lang verwachte filmpje (oei, als het nu maar niet tegenvalt…..☺):


Dit zijn de maten (klik voor een vergroting):

sjabloon-slipcase-dubbel

Als je van plan bent meer dan één exemplaar te maken (wij waren bijvoorbeeld steeds nieuwsgierig hoe het er met een ander papiertje uit zou zien…), is het handig om een sjabloon te maken (zoals in de video te zien is).
In het Handige Hoesje horen dus nog Hele kleine schriftjes, de bijschrijving dáár van paste hier niet meer bij, maar dat zie je volgende week!

(wel alvast een fotootje)

schriftjes-preview

Groetjes van
Evelyn en Imke

Pin It!

14 opmerkingen:

joke zei

Goed filmpje geworden! Wat een handige manier om zo een doosje te vouwen. Ik maak wel boekjes waarbij min of meer of dezelfde manier de pagina's in elkaar gevouwen worden, maar het doosje kende ik nog niet. Ik sla het op.
Groet,
Joke

Gerd@ zei

Erg leuk filmpje en duidelijk ook misschien ga ik me er wel eens aan wagen .... groetsssss Gerd@

Marleen Derweduwen zei

Dit filmpje is een duidelijke leidraad voor diegenen die doosjes willen maken met weinig materialen.
Dat vind ik super tof; papier, een lat, een potlood en een schaar en je kunt aan de slag!
Ik probeer het zeker uit want dit is een super handig item voor een serie kleine boekjes of kaarten.!!!!

Jeanine zei

Wat een mooi duidelijk filmpje. Ben ik deze namiddag nu net niet thuis... Maar ik maakl het zo vlug mogelijk. Mijn handen jeuken... Ik laat zeker het resultat zien!!!
Bedankt voor het idee en het filpmje.

Groetjes,
Jeanine

Maddy zei

Hiiii wat een tof filmpje!! Supergoed gelukt hoor, lekker muziekje ook:-) Ik vind het hartstikke knap gemaakt en heel duidelijk!! Bedankt dames voor jullie inspanningen, ik ben in ieder geval trots op jullie (voor wat het waard is..LOL)!! Grtzz..Maddy

Dinaz zei

Stoer!!!!
Heel duidelijk, niet te snel, super!
Knap werk! Gefeliciteerd hoor!!!

Fijn weekend! Dinaz ♥

Willy zei

Bedankt voor de duidelijke uitleg!!

Betsy zei

Prima filmpje met een heel duidelijke uitleg.
Handig ook met de mal die je gebruikt. Goed idee!

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

brigitte zei

Helemaal leuk.
Met een super duidelijk filmpje.
Wie weet zie je ze bij mij ook nog eens voor bij schuiven.
Ben heel benieuwd naar de schriftjes.
Een leuk klein setje om als extra kadootje te geven.
Groetjes Brigitte

Dymphie zei

Imke en Evelyn, petje af! Superduidelijke video en die mal... wat een slim idee! Dank jullie wel! (ik zie wel wat harmonicaboekjes in zo'n doosje opgeborgen worden in mijn nabije toekomst ;))

Tante Jannie zei

Jeej! Superbedankt! Deze ga ik zeker maken!

Anneke zei

Ja, heel leuk filmpje. Zal super veel werk geweest zijn om dat in elkaar te steken. Leuk voor ons, daar kan ik wat mee. Hartelijk bedankt dus, allebei!!!

Willeke zei

Wat een goed filmpje! Dat is ook veel handiger en duidelijker dan het helemaal beschrijven.

Jolette zei

Leuke duidelijke film!
Ga ik zeker iets mee doen!
Bedankt!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...