"" voor mij - voor jou: niet gewonnen, toch blij..

dinsdag 16 oktober 2012

niet gewonnen, toch blij..

Toen ik de creablogwedstrijd zag van kreadoe, dacht ik gelijk: “daar wil ik wel aan meedoen!”
Imke had nog wat bedenkingen, net als ik trouwens, betreffende het “life-bloggen” als onderdeel van de prijs. Wij blijven namelijk altijd liever een beetje in de schaduw, je zult ook geen recente foto van ons tegenkomen hier (tot nu toe in elk geval).

Maar meedoen om in de top 25 van de ingeschreven blogs te komen, dat leek ons een leuk doel.
En dat haalden we!

Toen kregen we een mail van Kreadoe dat we nu maar o.a. via twitter en facebook mensen moesten gaan vragen om op ons te stemmen.
Tja, daar zijn wij dan weer ouderwetsch in: twitteren en facebooken zijn niet zo aan ons besteed (wel geprobeerd, maar niet leuk genoeg bevonden). Bovendien vonden we het vervelend dat een stemmer een formulier moest invullen. (en eigenlijk vonden we het zo al wel mooi genoeg.)

Dus onze enige reclame was een plaatje op ons blog.
We zullen nooit weten óf er überhaupt iemand op ons gestemd heeft, is ook helemaal niet belangrijk, zoals ik al zei: het ging om de top 25!

Wij zijn daar blij mee, het heeft ons een hoop kijkers en een aantal nieuwe volgers opgeleverd dus onze hartelijke dank daarvoor!

image
(het slingertje uit Imke’s vorige bericht komt hier wel van pas!)








Eigenlijk is dit maar een suf berichtje, maar het moest er toch even tussendoor.
Daarom blijft het ook maar één avond staan, want nu ga ik lekker alvast een nieuw berichtje schrijven voor morgen.
Met de titel: warme jasjes…… (rara waar gaat dat over….)

groetjes van
Evelyn en Imke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...