"" voor mij - voor jou: hartjes

maandag 15 oktober 2012

hartjes

Ik ga weer eens hartjes naaien. Deze keer voor een kleine slinger.
En. . . . ja hoor. . . twijfeldetwijfel!
Doe ik de hartjes van links naar rechts of van boven naar beneden?
Je voelt hem al aankomen natuurlijk.
Ik maak er eentje zus
hartjesslinger
en eentje zo                                                            en nog een bosje
hartjesslinger-geel-groen-r                          hartjes-3
  













groetjes van imke

Pin It!

10 opmerkingen:

Dinaz zei

Alle drie erg leuk!

Fijne dag! Dinaz ♥

Maddy zei

Ze zijn alledrie helemaal leuk ...zo'n eerste slinger zou prachtig mooi staan in mijn werkhoekje, zo'n lange aan onze kamerdeur en het bosje zou het fantastisch doen aan de houten kastdeur, ik zie het gewoon al voor me!!
*pakt todoboekje er weer even bij en schrijft hartjes maken op* je word weer enorm bedankt voor de inspiratie!! Grtzz..Maddy

Tante Jannie zei

Ze zijn allemaal heel erg leuk! :)

Marleen Derweduwen zei

alles even leuk en wellicht met veel werk aan.

Sproet zei

Ik kan niet kiezen, ze zijn allemaal erg leuk!! (en wat een werk!!)

Willy zei

Met deze leuke hartjes kun je dus alle kanten op. Groetjes,

Angélique zei

Ze zijn op alle manieren leuk! Goed dat je ze allemaal hebt gemaakt :-)

Pleuntje zei

Daar heb je veel werk aan gehad. Ik kan niet zeggen welke ik nou mooier/leuker vind. Ze vallen alledrie heel erg in de smaak. X

Betsy zei

Altijd goed, die hartjes.
Hoe je ze ook verwerkt: ze zijn mooi.
Ik ben dol op hartjes :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Dinah zei

Ik ben helemaal weg van hartjes. Ik ga je volgen.

Groet, dinah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...