"" voor mij - voor jou: theezakjes

maandag 10 september 2012

theezakjes

Evelyn zei het laatst al: je kunt dus eigenlijk echt niets weggooien.
Maar om nu gebruikte theezakjes te bewaren?
theezakjes-1

Gaat dat niet een beetje te ver?
Nou klik dan maar eens hier en kijk wat bij haar rond.
 Na het drogen, legen en eventueel even strijken ziet het er zo uit.
theezakjes-3

Ik ga eens lekker van alles uitproberen en zet gauw nog een  potje thee!
theezakjes-gestempeld-1

theezakjes-gestempeld-2

groetjes van imke

Pin It!

13 opmerkingen:

Tante Jannie zei

Dat is echt een heel erg leuk idee! Ziet er tof uit!

cri-cri zei

idd leuk effect ...ik bewaar ook de rondjes van de pads van de senseo ...

Betsy zei

Dit is wel weer een heel leuk idee! Wat ziet dat er prachtig uit. Daar gaan we vast nog heel mooie dingen van zien. Ik bewaar ook van alles en zie overal wel wat moois in....
Veel plezier met het uitdenken van nieuwe creaties!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

joke zei

Als je rooibosthee lust, moet je dat ook eens proberen. Vierkante zakjes, ook leuk ander model en veel donkerder.

joke zei

Vergeet ik helemaal te schrijven dat je erg leuke resultaten hebt.

Gio zei

Since I drink lot of tea...I have to try this!!

Rosanne zei

Goh wat grappig! Theezakjes waar bijna niemand een 2de leven in ziet.. kun je toch heel veel leuke dingen mee maken! Hartstikke leuk!
Groetjes Rosanne

ida zei

wat een leuk idee!! 't ziet er
prachtig uit, nooit zomaar wat
weggooien dus..

groetjes Ida

Kim Henkel zei

Thanks for linking to my site. I love creating with tea bags! My husband is from Holland, and read me your post. Have fun creating with tea bags!

Dymphie zei

jouw creaties zien er veelbelovend uit, 't is altijd een mooie kleur, theepapier en op deze manier instant-klaar :)

Jolette zei

Bedankt voor de leuke link!
Je hebt meteen laten zien hoe mooie resultaten je krijgt met een theezakje!!!

Inge zei

Kijk eens bij Githa Schrijver, zij maakt van theezakjes echte kunstwerkjes: http://teaarts.wordpress.com/

Gery zei

Leuk en mooi resultaat hoor hiermee.
Ben gelijk ook even op de link gaan kijken.
Ook veel mooie dingen gezien, dus dank voor de link.
Ik houd erg van dit soort natuurlijke dingen.
Groetjes Gery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...