"" voor mij - voor jou: nog meer stempels

maandag 24 september 2012

nog meer stempels

Had ik vrijdagochtend een berichtje geplaatst over stempels, zie ik ‘s middags in de winkel dit:
rubber-skid-protectors

Ik stond nog in de stempelstand en dacht dus: dit plak ik niet onder de stoelpoten, maar op een blokje:  
3-stempels-op-blokje

Het is even uitproberen hoe hard of zacht je moet stempelen voor een mooie afdruk, maar ik ga ze zeker gebruiken(als stempel).
3-stempels-met-raster
groetjes van imke

Pin It!

8 opmerkingen:

Maddy zei

Tssss...ja zo simpel kan het wezen! *je moet er alleen ff oog voor hebben:-))* Grtzz..Maddy

Marleen Derweduwen zei

Bedankt voor de goeie tip, want stempels heb je nooit teveel.

Betsy zei

Geweldig: als je eenmaal bezig bent, kun je alles gebruiken :)
Het geeft een mooie effect, met die ruitjes. Handig om zo wat stempels in voorraad te hebben.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Willy zei

Hi, hi...grappig, zo simpel kan het zijn!!

Pleuntje zei

Ben ik natuurlijk even nieuwsgierig wat voor winkel dat was. Daar kun je leuke dingen mij doen. X

joke zei

Grappig, die had ik dit voorjaar ook gescoord in een of andere dumpshop met dezelfde bedoeling. Nog niet uitgeprobeerd.

Tante Jannie zei

Haha wat leuk!

Jeanine zei

Wat een grappig ideetje weer... Maak ook hoor!!!

Groetjes,
Jeanine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...