"" voor mij - voor jou: gehaakte letterslinger

vrijdag 28 september 2012

gehaakte letterslinger

Ik heb nog eens wat losse letters voor de slinger gehaakt:

letterslinger-1

De kralen passen door de lusjes, zo kan ik elke gewenste combinatie van letters maken.








Kijk, dit is al een vrolijk felicitatieslingertje:

letterslinger-2a

Niet dat ik een Lisa ken, dat kwam gewoon zo uit…..

Het begon met een idee:

letterslinger4

En na wat gehaak, een extra dik draadje en wat kraaltjes ontstond er een letterlapje:

letterslinger-3

Nog een paar letters te gaan en dan is er weer een idee uitgevoerd ☺!

Groetjes van
Evelyn

Pin It!

6 opmerkingen:

Maddy zei

Leuk hoor zo'n slingertje!! Het is altijd fijn als er een idee is uitgevoerd, dan heb je weer ruimte in je hoofd voor iets anders:-)) Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

Angélique zei

Leuke slinger waar ook nog educatief mee gespeeld kan worden :-)

Tante Jannie zei

Echt leuk!

Willy zei

Leuk idee van deze vrolijke slinger.
Groetjes,

Betsy zei

Ik blijf het een super idee vinden. Je kunt er eindeloos mee spelen en uitbreiden.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anoniem zei

waarom niet:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...