"" voor mij - voor jou: wie wint er een pakketje?

maandag 6 augustus 2012

wie wint er een pakketje?

En dan is het maandag 6 augustus!
Bedankt voor alle leuke, lieve reacties die jullie bij de weggevertjes hebben geschreven.
Er zijn heel wat mensen komen kijken, we zijn in die 3 weken zelfs nog de 50.000 pageviews gepasseerd, wat een aantal…..
En we zien er ook weer nieuwe volgers bij.
Allemaal welkom en veel kijk- en leesplezier op ons blog.
Maar nu : de uitslag.
Wij weten het al…….
Haha , wat flauw. Hier komen de namen van de winnaars:

Pakketje 1
image
gaat naar:
image
----------------------------------------------------------------------
Pakketje 2
image
gaat naar:
image
--------------------------------------------------------------------------
Pakketje 3
image
gaat naar:
image
-----------------------------------------------------------------------------
Pakketje 4
image
gaat naar:
image
-------------------------------------------------------------------------------
Gefeliciteerd en we hopen dat jullie net zo veel plezier hebben bij het maken als wij.


Heb je niet gewonnen? Niet getreurd!
Kleine troost: in de loop van het jaar zetten we van alle vier de patroontjes en/of werkbeschrijvingen als download op ons blog.


groetjes van Evelyn en Imke

Pin It!

10 opmerkingen:

AnitaS zei

De winaars gefeliciteerd. Veel plezier met jullie pakketje.

Peet zei

Gefeliciteerd aan alle winnaars en veel knutselplezier :-)

Groetjes, Peet

Maddy zei

Gefeliciteerd dames met jullie gewonnen pakketjes, bofferds:-)!!
Bedankt Imke en Evelyn voor het organiseren! Grtzz..Maddy

Marleen Derweduwen zei

Wow ik ben bij de winnaars!
Bedankt en ik kijk al verlangend uit naar het postpakket.

Birgitte aka Bietje zei

Winnaars proficiat met jullie schitterende pakketjes. Nou ik zie dat de patronen later op het blog komen is het ineens veel minder erg dat ik niet gewonnen had. Gelukkig ben ik volger en mis ik niks.

Betsy zei

Winnaars: hartelijk gefeliciteerd met jullie pakketjes en heel veel plezier er mee!

Fijn dat de patroontjes nog geplaatst gaan worden. Zo kunnen we allemaal meegenieten van al dit moois :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Jeanine zei

Proficiat aan de winnaars, en veel knutelplezier.
Leuk dat we de patroontjes nog krijgen. Zo zijn we allemaal een beetje winnaar. Ik kijk er zeker naar uit.

Groetjes,
Jeanine

cri-cri zei

iedereen veel plezier gewenst !

Gery zei

Jippie, jippie, yeah!!!!
Ik heb een pakketjes gewonnen!!!
Heb ik heerlijk vakantie en win daarbovenop ook nog wat.
Wat een feest.
Alvast ontzettend bedankt, dat ik mee mocht doen en dat ik nu ook nog in de prijzen val!
Mijn adres zal ik gelijk mailen.
Groetjes Gery.

Jolette zei

Gefeliciteerd voor de winnaars!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...