"" voor mij - voor jou: frutsels

woensdag 1 augustus 2012

frutsels


Ja, ik geef het maar een naam.
Ik heb een glazen pot vol frutsels.
pot-met-frutsels

Kleine dingetjes die ik leuk vind om te haken,naaien enz.
die gaan dan in de pot.
bloemen-van-stof   gehaakte-hartjes
bloemen van stof                                       gehaakte hartjes


kwastjes  pompommetjes
kwastjes van vilt,borduurgaren               pompommetjes van wol


gehaakte-bloemen-1  gehaakte-bloemen-2
gehaakte bloemen                                     nog meer gehaakte bloemen

En als ik dan bijvoorbeeld een kadootje inpak dan doe ik daar een frutseltje aan.
kado-tasje
kado-met-pompom
kado-gehaakt-bloemetje
groetjes van imke

Pin It!

7 opmerkingen:

Gerd@ zei

Goed idee ... mijn frummeltjes liggen altijd overal en nergens ..

Fijne dag ... groetsssss Gerd@

Peet zei

Erg leuk idee!

Groetjes en een fijne dag.

Petra

Jeanine zei

Wat goed bedacht... Anders gebeurt daar toch niets mee...

Groetjes,
Jeanine

Betsy zei

Twee vliegen in een klap: een leuke pot met frutsels en altijd iets leuks om een pakje te versieren. En als derde vlieg ook nog het plezier om al dat leuks te maken met het idee dat er altijd wel een gelegenheid komt om er iets creatiefs mee te doen!
Super!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

AnitaS zei

Goed idee om die frutsletjes in een pot te doen.

Jolette zei

Leuk zo'n pot!
Dit zijn hele speciale kadootjes!!!

Anneke zei

Leuke pot om in te graaien! Zo maak je wel de mooiste kadootjes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...