"" voor mij - voor jou: weggevertje nummer 4

vrijdag 20 juli 2012

weggevertje nummer 4


inhoud-doe-het-lekker-zelf-
Speciaal voor de borduurliefhebbers hebben we een leuk patroontje bedacht.
Met dit doe-het-lekker-zelf pakketje, waar alle materialen – inclusief een borduurnaald – in zitten maak je deze zomerse strandhuisjes:

borduur-doe-het-lekker-zelf

Wil je dit doe-het-lekker-zelf pakketje winnen?
Laat dan een reactie achter.

We laten de inschrijving een weekje langer open staan dan de vorige keren i.v.m. de vakantie.
Inschrijven kan tot en met zondag 5 augustus, de uitslag maken we bekend op maandag 6 augustus.

groetjes van
Evelyn en Imke

Pin It!

18 opmerkingen:

Minnie zei

Wat leuk!!!
Ik ben helemaal weg van borduuren.
Ik doe mee.

Ria zei

Tsjonge tsjonge wat geef je een leuke dingen weg! Ik doe weer graag mee,

groetjes, Ria

Annagreet zei

Leuk! Ik doe graag mee!

't Glimmenhofje zei

Wat een schattig borduurwerkje! Ik heb veel bewondering gekregen voor de borduurwerkjes die door anderen gemaakt worden, want ik heb het zelf ook eens geprobeerd, en merkte dat het nog best heel tijdrovend is en lang duurt eer je een stukje klaar hebt. Het is wel enig om te doen en het resultaat is meer dan leuk! Maar ik heb nu wel diepe bewondering voor de dames die hele kussens vol weten te borduren...daar zit echt uren werk in...
Harlelijke groetjes, Joyce.

Wil den Berg zei

Hmmmm, borduren, ik weet het zo net nog niet, hoewel...een mens kan toch nooit teveel hobby's hebben?

Betsy zei

Leuk met die bedeltjes er bij!
Ik doe ook graag mee met deze weggever. Wat hebben jullie ontzettend lieve pakketjes gemaakt.

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Berlinde zei

Heel leuk, ik doe graag mee!
Lieve groetjes, Berlinde

Peet zei

Via via kwam ik op jullie blog en wil ontzettend graag meedoen aan deze leuke give away.

Allereerst omdat ik het een heel erg leuke give away vind en ten tweede zou het voor mij een uitdaging zijn om (weer) aan zoiets te beginnen. Ik heb namelijk ruim 4 jaar dystrofie aan mijn handen. Na een lange revalidatie heb ik 90 % van mijn handfunctie terug maar de fijne motoriek en het "fingerspitzengefühl" zijn niet terug. Dit zou een mooie uitdaging voor mij zijn.

Groetjes en een heel fijn weekend,
Petra

Minimoek zei

O deze is leuk ben dol op borduren en schattig die beddels dus ik doe heeeelllll graag mee,groetjes Linda

Anoniem zei

Dubbelleuk om jullie blog te vinden en te lezen.
Maar ook een erg mooi weggevertje.

Hartegroet, Ann

Jeanine zei

Kruisjes borduren doe ik ook heel graag, al is het nu een tijdje geleden. Maar als ik dit zie...En zo eem mooi zomers patroontje! Bedankt dat jullie al die mooie cadeautjes weggeven. Ik wens jullie nog jaaaaaaren blogplezier!

Groetjes,
Jeanine

Lida zei

Wat een leuk borduurtje!
Graag 'doe ik mee'... dit is de eerste keer voor mij - ik weet niet eens hoe het verder werkt, alleen dat ik dit strand-huisjes-pakketje érg leuk vind.
Hartelijke groet van Lida !!

Anoniem zei

Leuk zo.n pakketje voor als ik een keer eens wat anders wil doen dan breien en quilten. Ik doe graag mee.
Groetjes Gijske.

Anoniem zei

Leuk!, Ik woon in Zeeland en daar zijn veel van zulke strandhuisjes. Oorspronkelijk kom ik uit Scheveningen en daar stonden 60 jaar geleden ook al standhuisjes. Ik doe graag mee, ook omdat het een herinnering is aan mijn moeder. Ze borduurde altijd: tafelkleden maar ook schilderijen.
Wie weet...... ik hou ook van verrassingen bij de post......
Met hartegroet, Tantejo

Dirkje zei

Dit houdt het vakantiegevoel lang vast.

cri-cri zei

een heerlijk patroontje om weer eens aan de slag te gaan met kruissteekjes ... en een afleiding voor als ik aan het bed van mijn beste maatje waak op de oncologie afdeling ...

Birgitte aka Bietje zei

Heb ik deze toch helemaal gemist. En hij is nog wel zo schattig. Bij ons in Limburg heb je die huisjes niet, dus wel zo leuk om ze eens te borduren.

Rita Janssen zei

Heel leuk borduurwerkje! Ik doe ook heel veel en vaak kruissteek. Dus wil ik graag meedoen om dit pakketje te winnen! Ga gerust eens kijken op mijn blog, momenteel ben ik bezig een letterbak te vullen met borduurtjes. mijn blog: http://all-round-hobbyrita.blogspot.be. Alvast bedankt, ook voor de ideetjes en de leuke site die jullie hebben.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...