"" voor mij - voor jou: weggevertje nummer 3

donderdag 19 juli 2012

weggevertje nummer 3


minischriftjes-2

Met dit doe-het-lekker-zelf pakketje maak je 6 minischriftjes (genaaid).
6 verschillende papiersoorten, elk met een ander plaatje op de voorkant.

minischriftjes-1

Embellishments en 6 kleurtjes garen zitten er bij.
De werkbeschrijving staat in een voorbeeldboekje.

minischriftjes-3

Wil je dit  doe-het-lekker-zelf pakketje winnen?
Laat dan een reactie achter.
We laten de inschrijving een weekje langer open staan dan de vorige keren i.v.m. de vakantie.
Inschrijven kan tot en met zondag 5 augustus, de uitslag maken we bekend op maandag 6 augustus.

groetjes van
Evelyn en Imke

Pin It!

23 opmerkingen:

Janine zei

Ohjee, ik was te lang in mijn tuin, heb ik dit allemaal gemist ;)) maar wat pakken jullie leuk uit! Die andere paketjes waren ook erg leuk!

brigitte zei

Deze i ook weer leuk net als die hieronder.
Geweldig dat jullie zoveel verschillende dingen weg geven.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

brigitte zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Miek zei

wat zijn jullie leuk bezig! Deze is natuurlijk helemaal mijn ding ! TOP

Willy zei

Wat zijn jullie allemaal aan het weggeven, veel te gek joh! Ik had me voorgenomen om een tijdje niet mee te doen met give aways, moeilijk om de verleiding te weerstaan, maar zo heeft een ander weer meer kans.

Anoniem zei

O, O, wat leuk al die weggevertjes. En allemaal ZO MOOI!
Ik doe graag mee. Met warme hartegroet van Tantejo

Gery zei

Ook voor deze minischriftjes waag ik graag een gokje.
Wat zijn de plaatjes leuk!!!
Groetjes Gery

Yvonne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Yvonne zei

Nou, dit is ook een schatjes, zeg! Hier doe ik ook graag aan mee.
Groet, Yvonne

Jolette zei

Alweer zo'n leuk feestje....doe graag mee want de voorbeelden zien er geweldig uit!!!

Anoniem zei

Alweer zo'n leuke weggever. Ik doe graag mee, ik vind je schriftjes super leuk.
Groetjes, Marijke

Betsy zei

Deze is wel heel erg leuk. Ik ben helemaal weg van de mooie tekeningetjes van het meisje in het paars....
Ik doe graag weer mee!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Willy zei

Ik doe graag weer mee, super leuk zijn ze!

ida zei

dit is ook al weer zo leuk, ik wil
dus wel graag weer meedoen.

groetjes Ida

Wil den Berg zei

Wil wil wel ;-)

Dymphie zei

als het mag loot ik voor deze ook weer graag mee, wat een superleuk pakketje :)

Berlinde zei

Hier doe ik ook graag aan mee!
Lieve groetjes, Berlinde

Jeanine zei

Graag wil ik ook zo van deze mooie boekjes maken... Ik waag dus wederom een gokje.

Groetjes,
Jeanine

Fabienne Verkoulen zei

Ik ben dol op boekjes, mijn boekjesverzameling wordt steeds groter, maar daar kunnen best een paar zelfgemaakte bij en kan ik andere mensen ook weer blij maken :)

Helmi zei

Leuk die schriftjes! Ik heb dit ook een keer gemaakt met kinderen, tijdens een open-dag.

Peet zei

Dit is nieuw voor mij en wil ik graag eens proberen. Daarom doe ik een gokje om deze te "winnen".

Groetjes, Petra

Laura zei

Ik heb jullie blog pas net ontdekt en wat is het leuk!! Ik heb mij gelijk aangemeld via email om op de hoogte te blijven van al die leuke dingen die jullie maken. Ook ik wil graag een gokje wagen om voor een schriftje in aanmerking te komen. Groetjes en fijne dag Laura

Maddy zei

Ow..jeetje ben wel heel erg op de valreep...had helemaal niet gezien dat jullie meerdere weggevertjes tegelijk hadden (had al een tijdje geleden gereageerd bij een andere), maar zou heel graag voor deze DIY minischriftjesgiveaway ook een kansje wagen..
Grtzz..Maddy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...